donderdag 15 december 2016

Millie jurk van Mix it- Make it



Als grote ruffle lover was ik meteen fan van de Millie dress! Bij het eerste fotootje op IG wist ik dat ik er eentje wou naaien!


Nicky maakte er snel werk van en na maatje 116, zijn nu ook 4 andere maten gratis beschikbaar op haar blog. Voor mijn grote 3-jarige testte ik maat 104 en die past perfect! Hoera!


De feestelijke stof heet Glittery splash dark dusty blue en ik won ze op de IG van wcollectionfabrics! Het is een terry french, die gezien de dikte moeilijk was om te rimpelen, vooral omdat ik de ruffles moest dubbelen om de witte onderkant van de stof te verbergen. Het was mij de extra moeite waard, Lila staat verrassend mooi met deze donkere kleur.


Wij zijn alvast mega Millie fan!!!


Patroon: Millie jurk van Mix it - Make it
Stof: Glittery splash dark dusty blue - Wcollection


Om te eindigen nog een #reallife foto, omdat ik soms de vraag krijg of Lila altijd lacht... Speciaal voor jullie haar meest "ijskoude" blik! Dankzij Elsa daalt de temperatuur hier regelmatig onder het vriespunt :-))



12 opmerkingen:

  1. Ooooooh dit jurkje is zo mooi!!! En wat een schoon kind seg! Zelfs met ijskoude blik! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mo zo schattig, zelfs die laatste foto!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vele hartjes voor die mooie dochter in haar Millie jurk <3

    BeantwoordenVerwijderen
  4. we hadden dus compleet hetzelfde idee want met mijn stuk stof maakte ik deze versie ook :-) al valt die van u toch iets langer dan bij mijn dochter... 't zal hier eerder als tuniek gedragen moeten worden ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zelfs ijskoud is Lila een prachtkind! En ik vind haar ook heel goed staan met die kleur.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, de stof en de jurk en het kind... topcombinatie!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. En zelfs op die laatste foto is ze prachtig ! Wat een mooi meisje !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hoe bekom je het patroontje ??, hier staat telkens toegang geweigerd :(((

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De blog "mix it make it" is momenteel op vakantie en zal terug zijn na de zomer ;-)

      Verwijderen
  9. Wat prachtig popje! Kan je me even helpen aub? Ik tikte op Millie dress, maar de blogsite laat me niet toe...

    BeantwoordenVerwijderen