dinsdag 14 november 2017

Eva Mouton Cats & Monochrome swirls


De stofjes van Eva Mouton zijn keer op keer geweldig! Deze keer besloot ik uit mijn comfort zone voor hip black & white te kiezen. De coole cats print was meteen een voltreffer hier!


Lila had dringend een speelbroekje nodig in een kleur waar moddervlekken niet opvallen. Onze geliefde kleur roze is dan niet meteen de verstandigste keuze. Desalniettemin mag een speelbroekje ook mooi zijn en voorzien van de nodige bling bling.


Cisse in maat 104 had ik nog geknipt in mijn archief van enkele jaren geleden van de zoon. Ideaal voor een fijn broekje met zakjes en een mooie pasvorm. Ter hoogte van de zijnaden stikte ik een roze paillettenband en Lila haar oogjes begonnen instant te blinken.


De cats combineren erg leuk met de recente monochromes collectie. Ik maakte een snelle Fons shirt en stikte pailletjes volgens de swirl van de stof. Ook onderaan zoomde ik met een swirl steek.


Stoffen: Cats French Terry - Eva Mouton 5 - About Blue Fabrics
             Mono Swirls French Terry - Monochromes - About Blue Fabrics
             Paillettenband - Madeline de Stoffenmadam
Patronen: Cisse - Zonen 09
                Fons shirt - WenSJe


Meer inspiratie vind je vandaag en komende week bij:      

8 opmerkingen:

  1. Echt een tof setje! Ze blijft toch ook zo grappig, die Lila. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Reacties
    1. Haha, prinses modder is erg toepasselijk de laatste tijd! De "groene" speelplaats op school is dan ook veranderd in een bruine :-p

      Verwijderen
  3. oooh leuk gevonden die pailletjes die de vorm van de lijntjes volgen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een goed idee om de Cisse in een rekbaar stofje te maken! Ik ben halsoverkop verliefd op de zwaantjes en deze poezen. Prachtige Eva Moutontjes alweer :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie match! Met die pailletjes erop kan Lila zelfs spelen in stijl.

    BeantwoordenVerwijderen