dinsdag 1 augustus 2017

Dino Quinn


Een tijdje geleden spotte ik bij Wild van Stof een erg coole dino stof en klikte ze meteen in mijn mandje. Ik wist dat dino's hier deze zomer geweldig populair zouden zijn, want na een dino verjaardagsfeest ging de zoon ook nog op dino kamp. 


In de La Maison Victor van mei-juni stond het eenvoudige Quinn T-shirt met V hals. Het model valt wel breder dan ik gewoon ben van de Billie van Zonen 09. De korte mouwen werden ook ingekort en afgewerkt met een boordje.


De zoon is er alleszins blij mee, al lijkt het niet zo op bovenstaande foto. Hij was te ongeduldig om foto's te nemen en wou zo snel mogelijk vetrekken naar Expo Dino World. Tussen de dino's "normale" foto's  trekken, dat was een onmogelijke opdracht, zoals ik al op voorhand kon voorspellen :-) In het begin keek hij nog verbaasd rond, maar al snel leefde hij zich volledig in in zijn eigen Jurassic Park verhaal!



Patroon: Quinn T-shirt - La Maison Victor mei-juni 2017
Stof: Dino Tricot - Wild van Stof


10 opmerkingen:

  1. Tof shirt is dat, daar zouden die zonen van mij ook wel voor staan te springen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tof zeg! Een kei cool T-shirt voor een coole zoon! Perfect!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi stofje. Zo leuk, eerst die serieuze foto's en nadien al dat drama. Heerlijk! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is scoren! En geweldige foto's! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. zalig zijn enthousiasme, die foto's tonen nog het meest dat het een geslaagd t-shirt is

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig toch dat een dinostof zo stylish kan zijn. Nooit gedacht dat dat kon ;-)

    BeantwoordenVerwijderen