maandag 19 juni 2017

Dino party prep with Studio Lala + give-away!


Ohlala, 't is feest met Studio Lala! Lees verder en ontdek waarvoor de "2" staat en wat jij kan winnen!


De zoon verjaart in de grote vakantie, maar het feestje voor zijn vriendjes staat al eind juni op het programma voor iedereen op vakantie vertrekt. Voor hem is dit "het feest" van het jaar waar hij zeker al 6 maanden over praat. Dit weekend werd er al eens geoefend, geen deadline stress voor mij ;-)


Het dino thema was snel beslist door de zoon. Ik wou echter geen dino disney feestje en om daaraan te ontkomen vond ik vele tips in het boek "feest!", geschreven door de dame achter Studio Lala.


Een eerste gouden tip om je niet te verliezen tussen de duizenden pintrest ideeën is: kies je kleuren! Niet alleen decoratie zoals het tafellaken, schalen, servetten en rietjes zijn assorti. Ook de pot snoep werd gevuld met uitsluitend groen snoep en de limonades zijn gemaakt van limoen en groene thee.


Zesjarigen houden van griezelen! Het idee van de dino nagel en dino meloen vond ik hier. Op de cupcakes werden kleine dino's gezet en de caketopper kreeg het opschrift "Sixosaurus".


De husband werd ingezet om een papier marché dino ei te maken, dat dienst zal doen als pinata gevuld met lekkers. 


De Tyrannosaurus heeft nog een cadeautje in zijn bek! Tickets voor de Dino expo op de Heizel, de perfecte verjaardagsactiviteit voor op zijn echt verjaardag.


De ballonnen slinger is nog een super idee uit het boek "feest!" en heel eenvoudig om te maken.


Een dino naaisel kon natuurlijk ook niet ontbreken. Het werd een coole Nore T-shirt van Compagnie M met een strijkapplicatie van Eva Mouton.


Bij jou ook een feestje op de planning en kan je nog wat inspiratie gebruiken? Bijvoorbeeld hoe maak je zelf een confetti kanon of hoe breng je het feestje origineel in beeld met tips van Myra Fotografie. Dan heb ik goed nieuws want ik mag van Studio Lala een exemplaar van het boek "feest!" weggeven samen met een leuke confetti ballon! 


Laat een reactie na hieronder of op Facebook of IG. Op IG passeerde ik onlangs de kaap van 2K volgers vandaar de roze 2! Op 28 juni, de dag van het echte dino feest zal de winnaar getrokken worden uit alle reacties van de blog/Facebook/IG door mijn bijna 6-jarige. Ik maak 's avonds de winnaar bekend op de Facebook/IG, als ik de party met 9 kleuters overleef tenminste :-))


Boek: feest! - Ine Brands van Studio Lala
Patroon: Nore T-shirt - Compagnie M
Stof en Eva Mouton strijkapplicatie - Bazaar trend lab 

39 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kindjes toch ... en wat een mooie foto's ... prachtig! Mijn Ella wordt 2, ik kan wel wat inspiratie gebruiken ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw wat mooi gedaan allemaal!
    Ik waag graag mijn kans voor het boek, met 3 kindjes die van feesten houden kan dat goed van pas komen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zalig om hier altijd een zachte stijl te zien, feestinspiratie en foto-inspiratie dat zou met een 10-jarige in september en een 7-jarige in oktober goed van pas komen! Ik heb nog veel te leren!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, wat een prachtig decor en dito foto's! Feestjes zijn hier nog niet zo "uitbundig" wegens een echtgenoot die dat wat overdreven vind maar als het aan mij lag, geven we elke week een feestje :-)
    Wikkelgatjes (eenhuisjeopdebuiten.wordpress.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. prachtig en 100%-pinterest-proof. wat een plaatje. en ik ben fan van dat t-shirt, geweldig in zijn eenvoud!Dat wordt een knalfeest!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd met de 2K! altijd leuk als je een 'kaap' passeert hé. En wat een prachtige feestuitzet!! Er zou hier eentje serieus jaloers zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi! Succes met het feestje! In september waag ik er mij voor het eerst aan voor mijn 5-jarige dochter.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Tof zeg! Ziet er fantastisch uit! Wij sinds kort ook een zoontje, dus voor de toekomst heel handig dit soort feestideeen. Ik doe graag mee voor 't boek, veel succes met je feestje! Groetjes Lia.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Proficiat! Super tof gedaan! En toffe foto's!!! Ik heb me voor Miel zijn communie laten inspireren door dit boek maar heb zo goed als geen enkele foto van de knutsels/deco. Zo eens "oefenen" is dus een topidee! Veel plezier op het echte feestje!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoera!! Ik weet niet waarom, maar ik en mijn zus zijn ook altijd weg geweest van dino's. Nu nog ga ik graag naar zulke expo's. Toffe decoratie, ik Doe ook heel graag mee met je giveaway!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mijn drie kids verjaren allemaal binnen de 3 maand. Voor de eerste heb ik tonnen inspiratie, voor feest drie is dat steeds stukken minder. Misschien brengt dit boek daar verandering in?

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig! Kleinkind nr. 4 is op komst. Ik kan wel wat inspiratie gebruiken voor alle feestjes die gaan komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Supertof boek! Ik waag graag mn kans, ik ken al wel enkele schattigaards die zo'n dino-feest ook super zouden vinden!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Die watermeloen! Kei tof!! Moet ik onthouden! En de dino-expo ook ;)
    En ja, ik doe ook graag meer voor dat boek. Met drie kereltjes vind ik daar zeker voldoende ideetjes in.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Als je nu al zo goed voorbereid bent, dan wordt het zelfs voor jou super genieten van het dinofeestje! Ik kan nog heel veel bijleren op aankleding van feestjes, dus ik ding graag mee ... en hoop dat het geluk aan mijn kant staat, want net mijn verjaardag die dag :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik doe graag mee. Mijn kleine man, die vandaag 4 wordt en bovendien ziek is verdient nog een extra feestje wanneer hij beter is.
    En wow, voor jou voorbereiding. Hoedje af!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie foto's! Jouw kleurkeuze is zeer geslaagd. Veel plezier op het feest! Ik doe graag mee voor het inspirerende boek :)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Dat gaat een fantastisch feest worden !! Ik wil ook wel inspiratie opdoen uit dat boek...

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Proficiat! Ziet er heel mooi uit. Ik zou die inspiratie wel kunnen gebruiken, want dat vinden we hier altijd heel moeilijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Allereerst proficiat met je zesjarige man🎉! Wat worden ze toch (veel te) snel groot! Op 29 juni wordt mijn schat 2 jaar en op 1 juli is haar feestje.. Een boek van Studio Lala zou dus perfect zijn om te winnen😉

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een mooie feesttafel! Ik had niet anders verwacht van je.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een mooie decoratie! Wij vieren volgend jaar de communie van onze jongste en ik kan nog wel wat inspiratie gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wij feesten graag! Mooi aankleden doe ik ook graag 😄 Dus ik duim voor dat mooie boek.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik ga vast wat ideeën hiervan gebruiken denk ik! Maar nog meer inspiratie is zeker welkom! Een weekje later vieren we namelijk een dino feestje voor mijn zoontje wat dan 5 jaar wordt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Heerlijk, die ideetjes voor het dinofeest! Ik ben mega-fan van feestjes in thema en in stijl, dus ik doe graag mee :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Alweer heel wat leuke tips voor ons verjaardagsfeestje meegenomen zie! Ik kan niet wachten om er bij ons aan te beginnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een leuke tips voor een dinofeest. Hier ook een jongen die binnenkort samen met zijn vriendjes zijn verjaardag viert dus extra tips zijn welkom :-). Ik duim dus keihard voor dit mooie boek.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Leuk gedaan!! Ben nu wel heel benieuwd naar het boek! Ik doe dus graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Oh wat mooi! Ik denk niet dat ik daaraan kan tippen, maar ik wil het toch graag proberen 😁
    En whuuuut, en try-out??? Chapeau!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Oh tof! Ik hou van themafeestjes. Het dinofeest zag er super uit!!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Superleuk! Hier alleen meisjes maar daarvoor kan ik misschien wel een ander ideetje uit dat boek halen :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Prachtig! Als dat boek zulke feestjes oplevert doe ik graag mee ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Superleuk boek! Ik ben benieuwd naar de andere ideetjes die erin te vinden zijn! En alvast een dinodikke proficiat!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat een zalig feest! Hier wordt het deze zomer op zoek gaan naar de schat. Een piratenfeest dus :)

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Prachtig gedaan! Daar kan ik nog van leren!

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Prachtige Dino party! Ik zou het boek vol leuke ideetjes wel willen winnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Dit boek staat op mijn verlanglijst! :-) Een feestje voorbereiden is al een feest op zich.Inspiratie is meer dan welkom.

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Oh leuk! Ik waag ook mijn kans. Onze Lente werd zaterdag 24 juni 4 jaartjes en het werd een dagje Plopsaland, heel wat minder creatief dus. Wie weet kan ik volgend jaar ook zo'n prachtige foto's posten als ik het boek win en wat inspiratie kan opdoen...

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Wauw! Super gedaan allemaal! Het doet echt veel als je in 1 kleur blijft! Het boek wil ik wel winnen want er komen binnenkort een aantal feestjes aan 😀

    BeantwoordenVerwijderen