vrijdag 24 maart 2017

Walvis Ole en verjaardag give-away part 2


Walvissen scoren hoog op Wout zijn lijst met coole dieren. De Stoffenkamer scoort bij mij met haar selectie van de meest coole walvisstofjes. Naast deze geweldige tricot, sloeg ik ook snel een walvis katoentje in, want de walvissen vlogen daar de deur uit. En welke prijzen hier vandaag de deur uitvliegen ontdek je onderaan!


De stof is gemaakt voor de Ole van Zonen 09, dat zag je ongetwijfeld al bij haar. Op vraag van de zoon ging ik voor de versie met kap en rits. Het is een hoodie geworden om in te wonen, zo gezellig zacht.


Ik maakte ondertussen al maat 128 voor mijn grote 5 jarige. Het zal hier niet lang meer duren voor ik aan de tienermaten moet beginnen :-)) Gelukkig maakt Sharon daar volop werk van!


Zakjes in de zijnaad mochten niet ontbreken en zo voldeed deze hoodie aan alle voorwaarden om de nieuwe favoriet te worden. Wout en zijn walvis Ole gaan samen vele avonturen tegemoet, boven en onder de zeespiegel.


Stof: Walvis tricot - De Stoffenkamer
Effen grijs blauwe tricot - Stof op zolder
Patroon: Ole met rits - Zonen 09


Met plezier kondig ik deel 2 van de verjaardag give-away aan! Wout is alvast heel enthousiast over de prijzen van vandaag! Laat hieronder weten welke prijs jij kiest en op 1 april weet je of je gewonnen hebt op de Facebook van Lily & Woody. Een like erbij wordt ook geapprecieerd ;-)


Voor de stoere dochters en zonen vallen er 2 PLAYMOBIL speelsets te winnen, met dank aan Walkie Talkie. De Super 4 zijn leuk voor allebei, er zijn zowel vrouwelijke als mannelijke superhelden aanwezig.



34 opmerkingen:

  1. Zo'n leuke outfit! Hij ziet er zo fier uit! Jente kijkt mee en vraagt steeds: "nog kijken!" en terwijl "ooh mooi". Iets van de waarheid en een kindermond. :-) Ze heeft ook haar uitgesproken mening over de prijzen: "Boooot!!!" (echt serieus, haar yoghurtmond-mening)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die walvissen zien er fantastisch uit en zo'n mooie foto's weeral. Echt prachtig!
    Ik denk dat Nona ook wel de boot zal verkiezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kocht hetzelfde stofje bij De Stoffenkamer en maakte er een polo van. Nu nog wachten op de zon en de zoon kan er ook mee pronken. Draken, dino's, tijgers, leeuwen: met twee zoontjes van 4 en 2 lijkt het hier vaak een wild dierenpark. De coole draak zou zeker passen bij de rest van de 'beestenbende'!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hier zijn we al aan de tienerjaren, maar t walvisstofje zou hier nog zeker in de smaak vallen. Mijn jongens hbbn voorkeur vr de draak :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh zo mooi. Staat hem goed! Mijn zoons reactie? Ahoy kapitein !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi! Een Ole met rits staat al even op de zoon zijn verlanglijstje. Net als dat schip ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi vestje! En ik zou de boot kiezen voor de kleindochter!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super vest in super stof! En hier thuis zijn er twee playmobil liefhebbers, zoon en dochter. De draak zou hier wel in de smaak vallen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi, daar zal je zoontje veel genot van hebben. De draak valt hier in de smaak, dus het zou super zijn die te winnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind hem echt prachtig die walvis-olé! Hier zouden ze het liefst met de boot spelen ��

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig stofje, prachtig vest, prachtige kleuren bij een prachtige zoon! O, een een prachtige giveaway ;-). De boot is hier favoriet!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Kei-knappe Ole!
    De Playmobil zou hier enorm in de smaak vallen dus ik waag graag mijn kans voor de galjoen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig stofje, prachtig vest, prachtige kleuren bij een prachtige zoon! O, een een prachtige giveaway ;-). De boot is hier favoriet!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh wauw ! Moet mij toch dat patroon eens aanschaffen voor de neefjes :)
    En als het mag om mee te spelen voor hen, dan verkies ik de draak, dan maken ze hopelijk minder ruzie over de dino die ze van mij kregen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dat stofje ligt hier ook klaar om verwerkt te worden. Ik twijfel nog tussen ole of Billie. Na het zien van jouw versie denk ik toch weer eerder een ole! De draak van playmobil zou hier in de smaak vallen!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een heel mooi vestje. Ik moet me daar dringend eens achter zetten. En de zoon zou ik het meest blij maken met de draak denk ik ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Die walvissenstof he, ik kan er naar blijven kijken. En aaien...
    Nona verkiest de draak, zegt ze!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel mooi. Elke keer als de walvissen voorbij komen wordt ik steeds een beetje meer verliefd. Met de winactie doe ik niet mee, we komen al om in de prinsessen feeën, vakantie, boerderij en ziekenhuis thema's van playmobil... Genoeg is genoeg ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een zalige Ole! Prachtige kleuren! Hier is de dochter een hele grote playmobilfan en ze zou heel graag de boot van Ruby winnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Die stof staat ook op mijn verlanglijstje, maar eerst nog wat m'n stash inperken.
    De boot is super, al zou de draak hier ook wel in de smaak vallen. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooie hoodie ! Ik naai ook altijd met plezier een hoodie . Lekker warm om te spelen buiten . En wat vinden ze leuk ..... De boot heeft de voorkeur
    Groetjes
    Doortje

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Heel leuke Ole! Dochter is ook een Playmobilfan, ze zou beide sets leuk vinden :)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Knap seg! En een heerlijk stofje.
    Hier zouden beide doosjes hen kunnen bekoren.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een prachtig stofje. Hij staat er zo mooi mee! Hier spelen ze niet met playmobile maar wel een super toffe giveaway zeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. wat een supermooie stof en trui! Staat hem beeldig! Ik doe ook graag mee met de give-away, al is het moeilijk kiezen tussen de twee pakketjes :-) Uiteindelijk toch maar de draak dan :-) hip hip hoera trouwens nog!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Proficiat! Jij hebt gewonnen, stuur snel een mailtje met je gegevens!

      Verwijderen
  26. Mooie Ole !!
    En met 2 meisjes denk ik dat de Galjoen toch iets meer geschikt is ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Oooh waaw, zo tof zeg die walvissen!
    Mag ik nog meedoen voor de giveaway? Of ben ik te laat? ;) Anders zou ik heel graag kiezen voor de boot!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Prachtige stof en geweldig schone ole. Doe zou ik hier ook wel verkocht krijgen :-) En de super4-playmobil, daar zouden ze zeker zo blij mee zijn. Moeilijk kiezen. Het maakt ons eigenlijk niet uit, want allebei superfijn. (en als kiezen verplicht is: doe maar dat schip, dan komt die grote piratenboot misschien wat meer van stal)

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Heel schone Ole. Begrijpelijk dat hij er weg van is. Stofje was helaas uitverkocht, anders had ik er toch ook nog een metertje van aangeschaft. De give away is moeilijk kiezen, beiden zouden hier in de smaak vallen. Als ik moet kiezen, doe dan maar de draak.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Oh, die Ole is geweldig! De versie met rits is echt de max. Hij zal vast heel erg veel uit de kast komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Reacties
    1. Proficiat! Je hebt gewonnen, stuur snel een mailtje met je gegevens!

      Verwijderen