woensdag 22 maart 2017

Vienna jurk en verjaardags give-away part 1


Katrien en Isabel hadden samen met de komst van de lente, nog een verrassing voor ons in petto. En ik heb er ook nog eentje voor jullie: een give-away uit drie delen!!! Lees zeker door tot het einde ;-)


De Vienna jurk trok meteen mij aandacht door de leuke boog onderaan het lijfje. Ik was dat ook heel blij deze jurk mee te mogen testen. Ontdek alle opties van dit veelzijdige patroontje gedurende deze blogtour.


Mijn vertrouwen in beide ontwerpsters was groot en ik knipte meteen in een gekoesterd restje stof. Het is een soepel stofje van Miss chips, dat ik lang geleden kocht bij Mondepot om er de voering van een Jackie jasje mee te maken. Net genoeg had ik nog over om de Vienna jurk zonder mouwopties te maken.


Bronzen paspel aan het kraagje geeft het jurkje een feestelijke toets. De perfecte outfit om binnenkort naar het doopfeest van haar nichtje te gaan!


Vele hartjes voor dit patroontje! Dikke proficiat Katrien en Isabel!


Lily & Woody bestaat vandaag 3 jaar en daarom heb ik 3 verrassingen voor jullie!!! Vandaag kan je het mooie Vienna patroontje winnen met dank aan Katrien & Isabelle! Laat een reactie na hieronder en een onschuldige hand zal de winnaar trekken op 1 april! En dat is geen grapje :-) De winnaar zal bekend worden gemaakt op de Facebook van Lily & Woody en deze pagina liken mag uiteraard ook! Part 2 volgt snel, hou de blog in de gaten...


Met de code VIENNAPARTY krijg je gedurende de volledige blogtour 10% korting op de Vienna jurk! Haast u naar de shop!

88 opmerkingen:

  1. Wat een prachtjurk !!!
    Het model, de stof 😍

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie jurk! Het patroon maar ook vooral de stof is echt tof! Ik doe graag mee om het patroontje te winnen. De leuke stof zal ik dan zelf kopen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ongelooflijk schoon en lief! Prachtig stofje en dat bronzen randje maakt het helemaal af. Knap werk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi hoor! Ze zal stralen op het feest!
    Wikkelgatjes (eenhuisjeopdebuiten.wordpress.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Weeral zo'n schoontje! Ik doe heel graag mee om het patroontje te winnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik doe ook heel graag mee. Moet nog jurkjes naaien voor het neefje zijn communiefeest en dit patroon ziet er heel mooi uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik doe ook heel graag mee. Moet nog jurkjes naaien voor het neefje zijn communiefeest en dit patroon ziet er heel mooi uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtig jurkje zeg! Dat stofje en patroon lijken wel voor elkaar gemaakt.
    En woeeehoe, drie jaar prachtmaaksels die mijn scherm sieren, proficiat!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zoveel moois bij elkaar! Ik ben fan. Laat maar komen dat patroontje. (1 april is trouwens een topdag. Dan vieren wij onze huwelijksverjaardag... en dat is ook geen grapje...)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het vienna patroontje heb ik al dus ik ding niet mee met de give-away, maar ik wou toch even zeggen hoe schoon ik jouw versie vind! Prachtstofje en perfecte combo met de bronzen paspel!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Eenvoudigweg prachtig ♡! Gefeliciteerd met alweer drie jaar blogvreugde, en...ik doe heel graag mee :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Eenvoudigweg prachtig ♡! Gefeliciteerd met alweer drie jaar blogvreugde, en...ik doe heel graag mee :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Proficiat met je blogverjaardag! Hier is het morgen zover, al weet ik helemaal niet wat ik wil/kan weggeven. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Proficiat met de blogverjaardag!
    En wat een prachtige jurk en dochter!
    Ik waag graag mijn kans voor het patroontje :-) en anders belandt het sowieso ooit wel eens in het virtuele winkelmandje vrees ik ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Weeral zo schoon zeg... :-) Helemaal fan van het detail in de kraag.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ook van mij ontzettend veel hartjes voor dit ongelofelijk prachtige stofje! Waar haalde je het olifantenstofje als ik mag vragen? Ik waag ook graag mijn kans om het patroontje te winnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oh, zo een licht stofje lijkt me perfect voor dit model. Prachtstuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wauw! Weer een prachtexemplaar! Ik waag mijn kans om het patroontje te winnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wauw! Weer een prachtexemplaar! Ik waag mijn kans om het patroontje te winnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtig jurkje, je dochtertje straalt echt! Mooie afwerking met de bronskleurige paspel ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Supermooi! Ik heb er hier ook zo eentje rondlopen, in een kleiner maatje, en een doopfeestje op de planning. Goede dingen zijn er om gekopieerd te worden, toch? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Supermooi! Ik heb er hier ook zo eentje rondlopen, in een kleiner maatje, en een doopfeestje op de planning. Goede dingen zijn er om gekopieerd te worden, toch? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Heel mooi kleedje in een prachtig stofje! Ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Een supermooi kleedje . Ook mijn kleindochtertje zou er mooi mee staan . Dus hierbij waag ik mijn kans
    Groetjes
    Doortje




    BeantwoordenVerwijderen
  25. 'Dat wil ik ook',en van 'ik kan niet wachten tot 1april' schiet er door mijn hoofd. Gewoonweg prachtig en enorm veelzijdig!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ja, hier is een nieuw patroontje welkom! Eenvoudig maar toch zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Prachtig jurkje..ik ben op zoek naar zo een mooi jurkje om te maken...ik doe graag mee

    BeantwoordenVerwijderen
  28. ⚜️ wat een mooi jurkje
    ⚜️ met geweldige hals
    Wat zou ik dit patroon graag winnen

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Mooi zeg, zou mijn dochters prachtig staan!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. T is inderdaad een koesterstofje prachtig . I love iT !!! severineborremans@msn.com

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Zoals op instagram al had aangegeven: prachtige stof!En nu ik het geheel zie: wat een leuk patroon ook! Zou ik heel graag eens maken voor mijn bijna stappertje, want dan komen mooie jurkjes pas helemaal tot hun recht.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Ooooh! Deze versie van jou is ook prachtig! Een patroontje dat ik graag zou uitproberen!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wauw! Dit patronen-duo kende ik nog niet. Duidelijk tijd om ze te leren kennen. Ik win dus graag het patroon, hopelijk vind ik dan een even mooi stof(restje).

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat een leuk jurkje! Mooie schoentjes ook.. Proficiat met je blogverjaardag!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Hoera!
    Mooi patroon. Jammer genoeg geen dochter, maar wel 3 nichtjes. Die mogen ook eens verwend worden hé. En ik wil zo graag af en toe meisjesdingen naaien. 😊

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Prachtig! Mijn dochter was vanochtend nog teleurgesteld omdat ik een recht jurkje gemaakt had, van dit model wordt ze vast wel enthousiast. We doen graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Prachtig stofje in combi met een leuk patroon.

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Prachtig patroontje en mega-schattig stofje ♡♡♡♡

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Ik doe graag mee voor dit leuke jurkje. Mijn metekindjes zouden dit alvast helemaal zien zitten! Het staat de dochter prachtig <3

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Wauw, dit is echt een blikvanger! Binnen een maand worden mijn 2 kleindochters 2 en ik heb er nog 2 grotere die heel graag zouden schitteren in deze moooie jurk! Super mooi met die schoentjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Heb al pareltjes van jurkjes in dit patroontje zien verschijnen. En een goed patroon is het begin van alles! Heel leuk vind ik het om voor mijn 2 dochters hetzelfde kleedje te maken, maar dan toch net wat anders af te werken. Dit patroon wordt vast een toppertje! Enne... Proficiat met de 3de verjaardag van de blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Tof en hip hip hoera! Het kraagje maakt het inderdaad af! Leuk patroon ook, ik zag nog andere versies voorbij komen en het ziet er inderdaad een veelzijdig patroon uit dat ik ook graag eens zou proberen voor de kleine meid in huis. Fingers crossed!

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Wat een leuke verjaardagsaktie. Ik weet wel een paar meisjes die hier blij mee zouden zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Heel mooi kleedje, het staat haar beeldig :-) Ik doe ook mee voor het patroon, fingers crossed.. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Hele mooie versie van de Vienna !! Ze zal stralen op het doopfeest...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En met een communiefeest in het vooruitzicht kan ik dat patroon wel gebruiken πŸ˜‰

      Verwijderen
  46. Proficiat! En wat een mooi jurkje met superleuk kraagje! Ik wil het patroontje ook wel eens uittesten voor mijn tweelingmeisjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Proficia't met je blog verjaardag! Doe er nog maar vele jaartjes bij! ��
    Patroontje ziet er inderdaad heel leuk uit! Dat wil ik wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Wauw!! De olifantjes, de paspel, het patroontje,... Ik ben fan! ❤️

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Eindelijk weet ik waar mijn hele stapel katoentjes naartoe gaat

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Super mooie jurk. Mijn dochter is nu al fan.

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Heel mooi jurkje.😘 Wat wil ik dit graag tussen de zomer garderobe van de dochters hangen. Ik duim dat de onschuldige hand mijn naam trekt.πŸ˜‰

    BeantwoordenVerwijderen
  52. olala, deze wil ik ook wel graag, zelfde stof, zelfde patroon, supermooi !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Erg mooie jurk, ik doe graag mee met de win-actie!

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Zou schitterend staan voor mijn kleindochter

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Proficiat, jij hebt gewonnen! Stuur snel een mailtje met je gegevens!

      Verwijderen
  55. Proficiat! Heel mooi jurkje. Ik zou mijn dochter hier ook erg blij mee maken

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Heel mooi meisje in een weeral schitterend jurkje! Zo eentje zou ik ook wel willen voot mijn twee meisjes! Duimen maar!

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Prachtig jurkje en patroon ook voor mijn kleindochter

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Wat een prachtige Vienna-jurk! Grote fan van de bronskleurige paspelband!

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Alles klopt aan dit prachtexemplaar : patroon, stof, biesje, model,... Ik wil er direct ook eentje maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Heel mooie jurk! Zo mooi zijn voor mijn 5 kleindochters

    BeantwoordenVerwijderen
  61. ooo schoon! graag voor mijn dochtertje, en het buurmeisje van hierover dus ook, en en en ....

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Mooi jurkje tof voor mijn kleindochters en de dochters van
    Mijn vriendin

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Een heel leuk jurkje! Ik sta op koopstop wat patronen betreft, maar van eentje winnen is niks gezegd dus ik duim effe voor mezelf, haha :)

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Een superleuk jurkje! Zeer inspirerend ;-). Ook de olifantjes doen wegdromen naar Afrikaanse bestemmingen. Ideaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Supermooi en dat bronzen accent maakt het helemaal af! Ik doe mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Dit is wel mooiste Vienna die tot nu toe over mijn scherm zag lopen.
    + extra punten voor de stijl in die laatste foto : dat is echt AF.

    BeantwoordenVerwijderen
  67. wat een leuke versie!
    ik doe uiteraard graag mee, hier geen schattige meisjes thuis maar ik vind die nog wel ergens ;-) of ik maak er ooit eentje

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Een zeer mooie jurk voor een mooi meisje! Na twee jongens mogen we binnenkort een meisje verwachten. Als jongensmama heb ik nog geen patroontjes voor meisjes... dus dit zou super welkom zijn. Fingers crossed! We kijken alvast uit naar 1 april (al hoop ik dat de baby een goed gevoel voor humor heeft en die dag aan zich laat voorbijgaan ...)

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Heel tof kleedje! En het patroontje zou ik ook wel graag winnen...

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Proficiat met je blogverjaardag! Ik ben zwaar fan van deze jurk (en dat stofje Γ©n dat kraagje met die paspel) dus ik waag graag mijn kans!

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Wat een mooi kleedje! En die bronzen paspel maakt het echt helemaal af! Dit patroontje zou ik ook wel eens willen proberen voor mijn kleine meid!

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  73. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  74. Hartelijk gefeliciteerd met de blogverjaardag ! Wat een prachtige versie maakte je ! Dat stofje zo mooi en je maakte het helemaal af met dat paspel. Ik waag graag mijn kans.

    BeantwoordenVerwijderen
  75. Gefeliciteerd met je blogverjaardag!! Ik lees hem graag. Zie jouw creaties ook heel graag! Leuke give-away. Vind het super patroontje!

    BeantwoordenVerwijderen
  76. Gefeliciteerd met je blog-verjaardag! Roze is totaaal niet mijn kleur, maar die van je dochtertje duidelijk wel. Ze ziet er zo schattig uit als haar naam laat vermoeden.

    BeantwoordenVerwijderen
  77. Wat een prachtig kleedje! Mijn dochtertje is nog maar 4 maand oud, maar ik kijk nu al uit naar al die prachtige kleedjes die ik ooit allemaal ga kunnen maken voor haar. Dit kleedje staat al vast op lijn lijstje :)

    BeantwoordenVerwijderen