maandag 20 maart 2017

Elke dag feest met Lotte Martens



Mijn hart maakte een sprongetje bij de vraag of ik graag een outfit wou maken met de nieuwe "Let's party" collectie van Lotte Martens! Meteen draaide de ideeënmolen op volle toeren en verschillende opties passeerden de revu. Uiteindelijk ging ik niet voor een killer party outfit, maar wel voor 2 feestelijke stuks, waar ik elke dag van kan genieten.


Met het zachte breisel Kobold Oker maakte ik een aangepaste trop trop van Ivanne S. De hoogte van dit paneel is maar 45 cm, wat voor volwassen maten eerder beperkt is. Gelukkig hou ik van ruffles en die voegde ik toe om hoogte te winnen. Achteraan loopt de naad op dezelfde hoogte gewoon door.  



Van plissé ben ik al lang fan en de gouden bedrukking maakt de stof extra speciaal. Voor vrouwen raadde Lotte de semi-plissé aan en ze heeft gelijk, de plissé valt echt heel mooi. Bij Eva kan je enkele heel nuttige plissé verwerkingstips lezen. 


En dan enkele combi's zowel voor overdag, als voor een after work feestje! Welke outfit is jouw favoriet? 


In de online catalogus zie je de collecties en de lanceerdata. Lotte Martens doet enkel de productie van de stoffen, de verdeling verloopt via de groothandel. Ben je op zoek naar een bepaalde stof, dan google je best even de stofnaam, om te weten welke verdeelpunten die bepaalde stof in voorraad hebben. 


Stoffen: 1 paneel Semi-Plissé Bremen Gold - Lotte Martens
2 panelen Kobold Oker - Lotte Martens
Patronen: aangepaste Trop Top - Ivanne S.
         patroonloze rok aan elastiek 


11 opmerkingen:

  1. Schoon gerief seg, moeilijk om daar een keuze uit te maken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi! Wat een feest moet dat zijn om met die stoffen te mogen werken! Ik vind de top de rok het mooist, maar die met het strepenshirt volgt er wel heel strak achteraan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Steeds een parel voor het oog, al deze stofjes van Lotte Martens. De feestelijke rok vind ik zalig, maar de roze broek met Trop top vind ik casual en stijlvol tegelijk, ideaal voor elke dag van de week!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oooooh zo mooi... Zowel de combinatie, als de twee stuks met iets anders erbij.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. prachtig! en inderdaad twee stukken waar je op allerlei gelegenheden genot van zal hebben, het zou zonde zijn om ze weg te stoppen en enkel op feestjes te dragen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schoon gedaan! Ik vind het topje op de broek de tofste outfit: very stylish.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. rechtse combo vind ik het mooist bij je staan, maar allemaal mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw, twee top stuks! Persoonlijk zou ik ze niet combineren, maar apart zijn ze echt geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind beide stuks prachtig, maar vooral het topje trekt mijn aandacht. Hartje voor ruffles!

    BeantwoordenVerwijderen