woensdag 1 februari 2017

Trappe tucks and frenchies



Laatste Namibië spam, beloofd! Lila's favoriete vakantiekleedje wou ik jullie toch niet onthouden. 


Zij maakte vorig jaar een gelijkaardig kleedje en ik vond de stof zo mooi dat ik tot in Hong Kong surfte om er een lapje van te bemachtigen.


Het is een Tinny jurk geworden met Trappe tucks, de tutorial kan je gratis vinden op de blog van Straight grain. Ik voegde nog een restje franjes toe van dit projectje.


Ik voel de Afrikaanse warmte terug bij het kijken naar mijn meisje met haar natte haartjes, net na een duik in het zwembad #takemeback


Stof: Robert Kaufman - ModeS4u
Franjes - BelleLien
Patroon: Tinny dress met Trappe tucks - Straight Grain
Vestje: Fred & Ginger



8 opmerkingen:

  1. Super leuk en mooi jurkje!! Ik heb laatst ook een stofje bij modes4u besteld, gewoon omdat ik hem niet kon vinden en percee wilde hebben, haha hoezo verslaafd...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Laatste Namibië-spam, hoezo? Ik ben dat anders nog lang niet beu! En dit jurkje, weer helemaal jij en helemaal wauw. Ik wou dat het voor mij was. Samen met dat vestje <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oooh ik wil gerust ook wel nog wat namibie spam! zalig wegdromen.
    Heerlijk jurkje! Ik begrijp dat het haar favoriet geworden is

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi! Deze moet zeker en vast gescoord hebben: roze (veel roze), zwiergehalte, franjes. Die zou hier gewoon nooit in de was geraken :D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geen spam! Ik kijk al uit naar wat meer zonnestralen hier, om ook terug buiten de vitamine D te absorberen. En die jurkjes... Jaja, dit stofje heb ik ook liggen en zal vast een zomerse topper worden!

    BeantwoordenVerwijderen