maandag 6 februari 2017

It's all about the light


Naar de workshop Styling en Fotografie keek ik al maanden uit! Mino Paper Sweets had een schat aan props meegebracht en Silvie Bonne zorgde ervoor dat ik vandaag mijn helderste foto's ooit kan bloggen! Ook gezellig was het praktijk gedeelte van de workshop, waar ik samen met haar kon experimenteren met verschillende composities. De foto's van mezelf zijn trouwens van haar hand, bedankt Marleen!


Mijn 50mm lens kwam goed van pas en dankzij Lightroom zag ik letterlijk en figuurlijk het licht! Nabewerking maakt echt een wereld van verschil en ik plan me hier zeker verder in te verdiepen. Meer weten over deze onmisbare workshop voor elke blogster of ondernemer, check dan zeker haar blog!


Nog enkele woordjes over het naaisel zelf, want deze top stond al lang op mijn to sew lijstje. De trop top is een veelzijdig patroon voor zowel tricot als geweven stoffen met extra gratis tutorials om je top aan te passen volgens de laatste trends. 



Ruffles zijn nog steeds in en de zachte, soepele crèpe van Lotte Martens is er ideaal voor. Heerlijk om te dragen, deze top wordt ongetwijfeld een zomer topper!






9 opmerkingen:

  1. Prachtige foto's en een prachtig topje!
    Valt dat mee zo'n Frans patroon? Ik heb de ideale stof liggen voor dat patroon, alleen het 'Frans' houdt mij tegen. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Trop top is zeker geen moeilijk patroon en als je vragen hebt over het "Frans" stuur je maar pb ;-)

      Verwijderen
    2. Dankjewel! Nu durf ik het patroontje eindelijk te bestellen ;p

      Verwijderen
  2. Super mooie beelden! Heel leuk om ze in je blogpost te zien. :) En bedankt voor de link. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heb het patroon ook zowel de kids als volwassene versie
    heeeeeel veel uitleg en tekeningen
    ook al is het in het frans, best recht-toe-recht-aan
    heel content van

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi zeg en een prachtige stof
    Liefs anoeska

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie top! En een cursus fotografie staat hier ook hoog op de verlanglijst!

    BeantwoordenVerwijderen