vrijdag 6 januari 2017

Happy New Year


Reeds 3 weken reizen we al rond Namibië, ook Kerst en Nieuwjaar hebben we hier gevierd. Een reisverslag zal later volgen moesten jullie geïnteresseerd zijn in Namibië tips? Nu moeten de vele indrukken nog bezinken en gaan we dubbel en dik genieten van de laatste week!


Voor op de feestdagen zocht ik een gemakkelijke, kreukvrije party outfit. Ik deed van copy paste en maakte een tweede versie van deze super simpele jurk.


De donkerblauwe tricot met koperen glitter print komt van bij Veritas. De stof is stevig en comfortabel om te dragen, alleen iets te warm bij deze hete temperaturen.


Ik wens iedereen alvast een gelukkig en avontuurlijk 2017! Nog één van mijn favoriete foto's van oudejaarsavond met mijn prinsesje <3 


Patroon: Vereenvoudigde versie van de Rianne jurk - La Maison Victor
              Glitter tricot - Veritas

22 opmerkingen:

  1. Je straalt in deze heel mooie jurk!
    Het doet jullie duidelijk deugd, deze trip naar Namibië! Geniet nog verder.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Zo'n maandje er op uit trekken is echt een aanrader!

      Verwijderen
  2. Super mooi. Ik had de stof ook gezien maar had niet voor mogelijk kunnen houden er zo een geweldig kleedje uit te halen. Super knap!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super mooi! En ja, Namibië staat in mijn top 3 bestemmingen, dus laat die tips maar komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi stofje, staat je prachtig! Heb je dat in Vilvoorde gevonden? Ik was er vanmiddag maar zag het niet meteen (lette er toen ook niet echt op :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Ik vond het stofje bij veritas in De Wandstraat in Laken, maar kocht het wel al in september denk ik.

      Verwijderen
  5. Nu dacht ik echt dat jullie alweer terug waren! Jij weet je posts toch wel perfect te plannen hier en op instagram :) Geniet er nog van met elkaar!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, ik had wat veel genaaid voor ons vertrek, dus ruim genoeg om over te posten :-))

      Verwijderen
  6. Mooie jurk in dat o zo mooie land! Geniet met volle teugen daar! Opgelet: eens het Afrika-gevoel je te pakken heeft, MOET je gewoon terug gaan. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ook voor jullie gelukkig nieuwjaar! Lijkt me zo raar om kerst in de warmte te vieren ;-) maar wel een leuke ervaring natuurlijk.
    en een prachtige jurk

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig jurkje! Geniet nog van jullie verblijf ginder!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Misschien te warm voor daar maar staat je beeldig, dus trek dat hier nog eens aan 😉
    Wikkelgatjes (eenhuisjeopdebuiten.wordpress.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hele mooie stof! Maakt er zo'n feestelijke jurk van.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooi kleedje en vooral een super mooie foto van mama en dochter samen <3

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gelukkig nieuwjaar! Wat een heerlijk begin van het jaar zeg. Ik geniet (lichtelijk jaloers ;) mee via Instagram. Gelukkig kan de jurk nog vaak genoeg aan hier in de koudere oorden.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een prachtig jurkje... én zalige foto's, zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh wauw. De jurk staat je beeldig en dat in een prachtig decor. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Waw heel mooi! Jammer dat het wat warm was, je staat er beeldig mee!

    BeantwoordenVerwijderen