maandag 26 december 2016

The world is at your fingertips


Net voor ons vertrek naar Namibië maakte ik enkele kerstcadeautjes voor op reis. Ik stak de camera en laptop in een nieuw jasje geschikt voor een werelds avontuur! Onze reis is nog lang niet voorbij - check IG voor enkele reisfoto's - gelukkig hebben ze zelf wifi in the middle of nowhere tegenwoordig ;-) 


Mijn oog viel op het perfecte stofje en de zusjes Cloots waren zo lief mij een stukje te bezorgen, waarvoor nogmaals een dikke dankjewel! Op de cameratas staat onze reisbestemming trouwens op, wie zoekt die vindt.


Voor de cameratas gebruikte ik de pennenzak handleiding van Oon en paste de verhoudingen aan de grootte van de camera. Om te zorgen dat beide tasjes tegen een stootje kunnen, voerde ik met een dubbele laag H630.


De laptophoes is een eenvoudig ritstasje op maat van de laptop. De opmerkzame lezer ziet meteen dat ik op de laatste foto een langere rits heb gebruikt tot voorbij beide hoekjes van de hoes. De laptophoes moest voor deze aanpassing volledig uit elkaar gehaald worden. Om krassen te vermijden bij het in en uit de hoes schuiven van de laptop was deze verbetering echter noodzakelijk. 


Groetjes vanuit Solitaire, een klein gehucht nabij de Namib woestijn!

7 opmerkingen:

  1. Oooh wat leuk zeg :-)!! Mooie stofjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo tof om mee te nemen, en zo'n toffe foto's zag ik al passeren. Veel plezier nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt ideaal om mee op reis te nemen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt tof. En je hebt altijd een stukje landkaart met je mee als je de weg kwijt bent. ;) hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  5. in stijl op reis noemen ze dat dan hé :-)

    BeantwoordenVerwijderen