vrijdag 23 september 2016

Maxi Mori dress


Ten huize Lily & Woody houden wij - tenminste toch 2 van de 4 gezinsleden :-) - van roze en bloemen in overvloed! Instant crush dus op deze prachtige Yinghua Cherrielight stof uit de Pandalicious collectie van Art Gallery. Ook fan van dit stofje, lees dan zeker tot het einde en ontdek de kortingscode!


Dankzij Sabrina van de Stoffengalerij mocht ik met een meter van deze stof aan de slag en deze wou ik ten volle benutten. Het werd een maxi dress om te genieten van de mooie Indian Summer.


Ik vertrok van het Mori dress patroon, waar ik al eerder een top mee maakte. De grote ruffles liet ik weg en verlengde het rokdeel tot aan haar enkels. Lila voelde zich onmiddellijk een echte prinses en poseerde met wapperende haren in het avondzonnetje <3


Patroon: verlengde Mori dress van E & E patterns
Stof: Yinghua Cherrrielight van Art Gallery bij de Stoffengalerij


Dit weekend van 23/9 tem 25/9 geeft de Stoffengalerij 15% korting op de 5 stofjes uit de blogtour met de code BLOG15


Mocht u een blogpost gemist hebben, dan zet ik voor u nog even alles op een rijtje:
Maandag 19/9: Mamadammeke
Dinsdag 20/9: Made by MaZella
Woensdag 21/9: MamaSa Sewing
Donderdag 22/9: @ Yane
Vrijdag 23/9: Lily & Woody




14 opmerkingen:

  1. Niet zo'n fan: voor mijn gevoel beetje teveel een nachtkleedje, maar het stralende gezichtje van de dochter denkt er duidelijk anders over (en das meer van tel 😘) !

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Als ze als prinses mag gaan slapen, zou ze nog meer stralen denk ik :-))

      Verwijderen
  2. Ze ziet er echt uit als een prinses. Ze straalt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een lieve stralende snuit heeft jouw prinses toch :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I love this fabric, and I think it looks beautiful as a Mori Maxi!! Soooo pretty!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk romantisch, echt iets voor eindeloze zomerdagen! Ik stel het mij al voor op het strand volgend jaar, allemaal kleine meisjes in maxi kleedjes ...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo'n kleedje geeft mij precies een déjà vue gevoel uit mijn kinderjaren.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo lief... het staat haar goed. Jammer dat mijn dochter lange rokken stom vindt (zelfs die van mij :) )

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig stofje; het lijkt wel lente op je blog zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Kei mooi en de bloemetjes stof staat jullie ook beidz telkens fantastisch!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Kei mooi en de bloemetjes stof staat jullie ook beidz telkens fantastisch!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Maxi is niet zo mijn ding, maar Lila is er wel een echt prinsesje mee!

    BeantwoordenVerwijderen