maandag 26 september 2016

Kids on tour 2016: Rrooaaawww brulde hij blij!

Kids on tour hoef ik na de succes editie van 2015 niet meer voor te stellen. Als u het toch in Keulen hoort donderen, klik dan op de button in de zijbalk voor meer info. 


Bij de onthulling aan het kampvuur maakte mijn hart een sprongetje, toen ik een grote doos van Marleen in handen kreeg. Mega fan ben ik van de Queen of Zonen 09 hacks en ik hoopte vurig op een zonenmaaksel.


De zoon en ik zijn het er over eens, wij kregen de allercoolste kaptrui ooit cadeau. Ze past perfect en is gemaakt uit zalige Zonen 09 stof. En de leeuw op de rug, mijn mond viel open toen ik die ontdekte!


Hij wou de trui meteen aan en niet meer uit. Zo komt het dat er al een veeg zand op de rugzijde hangt nog voor ik foto's kon nemen. Geen zorgen, ondertussen ligt de trui weer fris gewassen in de kast, al vermoed ik dat ze daar niet lang zal blijven liggen.


De zoon kijkt niet altijd even vrolijk op de foto, maar Marleen ik kan je verzekeren dat zijn blauwe ogen blonken bij het openen van je pakje.


Vraag ik om te lachen voor de foto, dan krijg ik onderstaand "spontaan" resultaat :-))


Naast geweldig mooi is de trui ook makkelijk zelf aan en uit te doen, dat wou de zoon even demonstreren.


Kleine zus vond vooral dat de trui een hoog knuffelgehalte had.


Meer details en uitleg over deze prachtige leeuwentrui vind je op de blog MyBlou. Dankjewel Marleen, wij zijn er superblij mee!


Benieuwd naar mijn creatie en naar wie die ging? Hou de tour kalender hieronder goed in de gaten!

30/9 - Lucky Mie | Vink

14 opmerkingen:

  1. Dit is toch echt wel een supertrui! En die Wout, die doet dat schitterend! Die lachfoto is heel herkenbaar :-) x mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben ongelooflijke fan van deze trui!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. waaaah, echt, die marleen toch, en dan nóg onzeker zijn. Tssss

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh zeg, wederom ook hier een super combi tussen kind en naaisel :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Volgens mij kennen kinderen van die leeftijd maar twee poses. Ofwel een pokerface ofwel een grijns tot achter hun oren. :D
    Dat hij er blij mee was, kan ik geloven. Zo'n toffe trui!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh die viel met zijn neus in de boter zeg! Of, zoals de zonen hier zouden zeggen: vet cool!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Waaw, echt een prachtexemplaar! En op alle foto's die in de klas getrokken worden (voor op de schrift, voor aan de boekentas en aan de kapstok,...) staat onze zoon zoals op jouw foto. Héhé toch :-).

    BeantwoordenVerwijderen