zondag 28 augustus 2016

Zwemgerief


Het was een top zomer met geregeld tropische temperaturen en ik ontdekte dat ook zwemgerief een plezier is om zelf te maken!


Na het visjes badpak voor de dochter was nu de zoon aan de beurt. Het Cloud 9 reversible swimsuit patroon van Petit a Petit + Family trok mijn aandacht. Het is een zeer veelzijdig ondergoed en zwembroek patroon dat uitnodigt tot color blocking. 


Ik ging niet voor een typische color blocking met contrasterende kleuren, maar verwerkte 2 stofjes in dezelfde turquoise tint. Één ervan was een restje van de wielertrui van de papa en dat vindt de zoon heel cool!


Samen genieten aan zee, allebei in zelfgemaakt zwemgerief <3


Ook het nichtje kreeg een nieuw zwembroekje met mijn allerlaatste restjes van de geweldige badpakstof van Manel. De grote restlap is ondertussen al opgestuurd naar de gelukkige winnares!


Ik herbruikte hier de onderste patroondelen van het Cosi swimsuit en voegde een ruffle toe aan de pijpjes. Het patroon voorziet ook een hoge zwembroek met bikini topje, maar ik vind deze wel schattig voor kleine meisjes.


Cloud 9 swim short van Petit a Petit + Family in Sport lycra van Spoonflower
Cosi swimsuit van Sewpony in Meanwhile below the surface swimwear van Manel


9 opmerkingen:

  1. Het zijn erg leuke stuks geworden. Die visjes, super!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooi! Ik heb de stof goed ontvangen πŸŽ‰ Gisterenavond maakte vond mijn zoontje het pakje in de brievenbus. Was nog een beetje in vakantiesfeer en had dus blijkbaar de post er vrijdag niet uitgehaald πŸ˜„. Nogmaals heel hard bedankt!
    Ik vind het best wel spannend om mijn schaar erin te gaan zetten πŸ˜„.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Blij dat de stof goed is aangekomen! Benieuwd wat je gaat maken! Alvast succes!

      Verwijderen
  3. Heel tof! Die hebben in stijl gezwommen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat mooi!
    Wikkelgatjes (eenhuisjeopdebuiten.wordpress.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. OMG, dat broekske met die goudvissen. Schattigheid in het kwadraat!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Waauw wat een prachtige zwembroek! Cool swimwear mum!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zalig dat broekje voor de zoon! En heel mooi met de bijpassende kleuren, fan!

    BeantwoordenVerwijderen