woensdag 10 augustus 2016

Tulip Dress & Top Blogtour




Wanneer 2 toptalenten de handen in elkaar slaan, kan dat alleen maar vuurwerk geven! Met plezier heb ik het nieuwe patroon van Eva en Katrien genaamd de Tulip top & dress mee getest. Alhoewel getest, de top zat meteen bij de eerste poging perfect!


Ik maakte maatje 3 jaar in een vrolijk watermeloen stofje, gekocht bij De Stoffenkamer. Ideaal zomergerief ter afwisseling van al de jurkjes in haar kast. 


Lila genoot van een toepasselijk stukje watermeloen op het strand en zo waren de foto's in een wip genomen.


De fluo paspel rond de tulpdelen en de bijpassende kampsnaps geven het geheel extra kleur. De andere optie voorzien in het patroon is een blinde rits met ritsflapje. De instructies zijn trouwens heel uitgebreid en met veel oog voor detail opgesteld.


In de zijnaad naaide ik een nieuw label met eigen logo van Nominette. Zo wordt het een vrolijk detail in plaats van discreet verstopt zoals ik gewoonlijk doe.
 

Haast u naar de kaatjenaaisels shop, tot 14 augustus krijg je 10% korting met de code: HAPPYTULIP

Meer inspiratie vind je hier:
13/8KaatjenaaiselsWith Love - by Eva


Patroon: Tulip Dress & Top door Kaatjenaaisels en With Love - by Eva
Stof: watermeloen stof bij De Stoffenkamer

12 opmerkingen:

  1. Prachtig Sylvia! Je foto's zijn alweer geweldig en je top is een snoepje. Heel veel hartjes voor jouw testersbijdrage!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This is soooooooo incredibly cute! I love your fabric choice and your model is adorable. Perfect top!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtige top. Wat staat ze er geweldig knap mee!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtige top. Wat staat ze er geweldig knap mee!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind Tulip tot nu toe het mooiste als top, en deze staat hoog op dat lijstje!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi, deze top. Geen zomer buiten, maar hier knalt de zomer me tegemoet!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat topje schreeuwt toch om zomer! Ik voel de zonnestraaltjes precies al! Leuk exemplaar!

    BeantwoordenVerwijderen