woensdag 31 augustus 2016

Pin it & make it: watermeloen ijsjes


De Pin it & make it challenge van Liesellove liet ik aan mij voorbij gaan. Teveel deadlines en ideeën doen mijn hoofd tollen, maar wanneer het nodig is, haal ik wel steevast inspiratie op Pinterest. 


Zo zocht ik een eenvoudige, gezonde traktatie om afscheid te nemen van de crèche. Deze watermeloen ijsjes leken mij ideaal. Lila wou er meteen eentje proeven en uiteraard deed ze voor deze gelegenheid haar Tulip top aan!


Voor de 2 super juffen met hun engelengeduld maakte ik nog een mini Tilly zonnebril tasje. Ik nam het Tilly patroon uit Mijn tas, knipte de binnen- en buitenstof slechts 1 maal, plooide het tasje dubbel en stikte vast.


Een zomers afscheid, laat de eerste schooldag nu maar komen!




2 opmerkingen:

  1. Met die watermeloenijsjes trakteerde ik ooit de hele kleuterschool! (Gelukkig telt 'mijn' schooltje - waar ik 3 jaar juf mocht zijn - maar een dertigtal kindjes 😉) Zoals steeds is alles tot in de puntjes verzorgd bij jou: de dame assorti met haar traktatie en haar cadeautjes! Wat ben ik trots dat Tulip mag dienen voor deze toch wel speciale dag :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De jurk, de hoesjes, de ijsjes... Ze doen me alledrie watertanden!

    BeantwoordenVerwijderen