dinsdag 12 juli 2016

VIJF


Voor het derde jaar op rij naaide ik een Theo hemd voor de verjaardag van mijn zoontje. Vandaag werd de zoon vijf jaar! VIJF al en hij heeft Zonen09 maat 122 nodig. Gelukkig komen de grote maten er aan, anders zou mijn traditie weldra stopgezet moeten worden.


Voor deze speciale gelegenheid knipte ik in mijn gekoesterde Liberty lapje Queue for the zoo. Ik kocht het een hele tijd geleden samen met deze Liberty bij Bambiblauw.


Na een feestje in de klas en voor de vriendjes werd dit weekend zijn verjaardag voor de derde keer uitgebreid gevierd. Het wilde dieren hemd kan meteen ook dienen voor Kerst en Nieuwjaar. In december gaan wij namelijk met z'n vieren naar Namibië, een tweede zomer in de winter, daar kijken we nu al zo hard naar uit!


De party werd opgefleurd met feestartikelen van Flying Tiger, wij zijn nu eenmaal gek op ijsjes.


Patroon: Theo hemd van Zonen09
Stof: Queue for the zoo Liberty fabrics, helaas uitverkocht bij Bambiblauw
Broek Scotch & Soda - Schoenen Pèpè - Party props Flying Tiger


 Nog enkele party impressies van de jarige en de feesttafel. Proficiat, mijn liefste kereltje xxx



18 opmerkingen:

  1. Die zag zijn feestje helemaal zitten! Gefeliciteerd met de jarige!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. joepie voor Wout! En een hemdje in dat stofje blijft altijd een topper!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt! Ik denk ook dat het hemdje hier een topper zal worden!

      Verwijderen
  3. Schitterend! Ook via deze weg nog een hele gelukkige verjaardag gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oh, dat ziet er allemaal lekker uit!
    ik blijf dat stofje geweldig vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig schoon <3 & 5 keer hoera ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zaaaaalig stofje! Gefeliciteerd met de jarige! En echt?? Namibië in de winter? Zoooo tof!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, Namibië met de kids wordt een geweldige uitdaging om naar uit te kijken en in de winter is het daar zomer ;-)

      Verwijderen
  7. Wat een knapperd! Schoon hemdje ook, gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo groot al geworden bij het eerste hemdje ... een knapperd in dit prachtige hemdje. Ik blijf dat dus een geweldig schoon stofje vinden!! Proficiat jongen met je verjaardag!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Proficiat! En wat een vooruitzicht, Namibië!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd met die knappe bink van jullie!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een prachtige Theo een een keischoon stofje !!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt Jo! Een mooi compliment van de hemden queen!

      Verwijderen
  12. Hip hip hoera voor Wout! Wat een grote jongen al, leterlijk en figuurlijk! maaje 122 voor 5 jaar is stevig! en waauw ook voor dit prachtig hemdje!! en zo een schoon stofje!! werd bij mij ook gebruikt voor de verjaardagsoutfit ;-) echt een stofje voor gelegenheden! en omdat ik toch bezig ben: ook waaauw voor Namibië!! wat een zalig vooruitzicht!! mijn schoonzus heeft er een paar maanden gewoond na haar studies, als je wilt kan ik haar wel tips vragen, dan geef je maar een seintje. Het is intussen wel al een hele tijd geleden, dus vermoedelijk zal het intussen wel al veel veranderd zijn... veel voorbereidingsplezier in elk geval, dat i al deel van de pret he!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. oeps, sorry voor de typfouten allemaal!!! ik moet ècht eens eerst nalezen en dan pas op 'publiceren' duwen...

      Verwijderen
  13. Dat zag er een super feestje uit, met een super hemdje! En Namibië, waw zeg! Veel plezier alvast, en laat die grote man nog maar wat nagenieten :-)

    BeantwoordenVerwijderen