vrijdag 22 juli 2016

Summer bloggers fabric switch tour


Evi had een geweldig idee. Zet 10 blogster samen, ruil onderling een stofje en maak er iets mee naar keuze. De verrassing van een niet zelf gekozen stofje in de bus en de uitdaging om er toch iets naar eigen smaak mee te naaien trokken mij over de streep. En het feit dat Evi het zo lief vroeg en dat de andere deelnemers zo'n toffe madammen zijn natuurlijk.


Mijn secret swap maatje bleek geen onbekende. Ik ontmoette Marie-Paule al een aantal keer in levende lijve en zij kent mijn stijl maar al te goed. Onze stijlen verschillen sterk, maar toch koos ze er een perfect stofje uit. De zachte kleurtjes passen goed bij mij en de drukkere print is dan weer meer typisch voor haar. 


So Popo Sew staat voor retro en zij is net zoals ik een grote fan van Compagnie M. De Ileana jurk leek mij dus de ideale match voor dit stofje. Ik haalde maatje 18 maanden nog eens van onder het stof voor het kleine nichtje van Lila & Wout. Ze wordt weldra 2 jaar en dat verdient een nieuwe jurk!


Dat was echter buiten Lila gerekend... "Voor Lila" riep ze beslist toen ze de jurk zag. Ze wou de jurk meteen aan en zei poeslief "mama foto trekken" en daar zeg ik nooit nee tegen. Marie-Paule, je zal mij moeten verklappen waar je het stofje kocht, want ik denk dat ik nog een lapje ga moeten bij halen!


Achter Lila's rug is de jurk toch stiekem aan het nichtje geven. Samen delen is niet bepaald mijn peuters' sterkste kant... Ik werkte het kleedje trouwens af met een zichtbare rits, een leuk detail op de rug. 


De stofjes die ik uitkoos voor Dominque kregen alvast een prachtige bestemming. Neem zeker een kijkje op haar blog, ze maakte een heuse collectie!


Ik sluit vandaag deze leuke blogtour af als laatste in het rijtje:

Do-didit ~ Beletoile ~ Sopoposew ~ Kaatjenaaisels ~ Lily en Woody



Waag nog snel je kans op 10 meter stof en hou Bellevi in de gaten om te zien of jij de winnaar geworden bent!


a Rafflecopter giveaway

14 opmerkingen:

  1. Super knap Weer! Ik kan geloven dat je het stiekem moest weggeven 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo mooi! Ik vind eigenlijk dat Lila nog heel goed wegkomt met die 18m, ze staat er prachtig mee! Ik ga die Ileana ook nog eens uit de kast halen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo mooi!
    Het ideale patroontje voor deze stof.
    Marie-Paule koos perfect voor je!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij stond Lila prachtig, inderdaad beste om nog eeentje te maken ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oooh wow... ook een hele leuke.. Je zal idd nog eentje moeten maken vrees ik :-)
    Och das weer een excuus om stof te kopen he ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo leuk! Tof stofje ook :) en als ze spontaan vragen om foto's van te trekken, daar moet je van profiteren hihi ;) echt knap en leuk dat je er bij was :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die Lila, die heeft toch kleedjes genoeg ;-) Hoewel ze dit exemplaartje weeral met verve aan de man brengt!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. prachtig! zowel voor Lila als voor het nichtje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo blij dat het stofje in de smaak viel. En ik vind dat Lila er ook heel goed mee staat. Het stofje staat in de sales nu, dus geen excuus meer ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. het zijn allemaal mooie creaties van alle 10!
    ze straalt met haar jurkje, heel mooi en fris van kleur
    Tof dat jouw blog al in de top 10 staat... wees maar fier dat jij op dat lijstje staat!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi! Bij beide meisjes. Dat vraagt om een remake ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een echt Sylvia-stofje inderdaad, met die pastelletjes! Lila zou de jurk duidelijk willen houden, haha…

    BeantwoordenVerwijderen