maandag 18 juli 2016

See you at six my little lady


Ook kleine dames willen wel eens iets anders dan een gewoon katoentje. Lila was verrukt met de zachtheid van de See You at Six stoffen. Ik deel haar mening volledig, dat kon u hier al lezen. Geniet u mee van de allerschattigste foto's ooit van mijn kleine prinses? 


Laurence maakte een prachtige maxi rok met deze Dandelions pink en ook ik viel als een blok voor de zachtroze stof met fijne gouden accentjes. Het werd de Izzy top, een gratis patroon van Climbing the willow, omgevormd tot jurk.


Dit patroon vroeg om een soepelvallende stof, dat demonstreerde zij al eens met verve. Net als Nicky verlengde ik de zoom met 12 cm en verving het knopenpad door een blinde rits. In mijn voorraad vond ik een paspel met exact dezelfde kleur als de dandelions. Naomi, ik heb er nog eens over nagedacht en ik kocht de paspel hier op cityrip. Als finishing touch naaide ik nog een broche volgens de gratis tutorial van Compagnie M.


Voor wie denkt dat deze stoffencollectie enkel voor dames en meisjes geschikt is, stay tuned voor een zonen maaksel. Ontdek vandaag ook bij Eva het mooiste blauw ooit!

Patroon: Izzy jurk
Stof: Dandelions Pink van See You at Six (verkrijgbaar vanaf 5 aug)
Paspel: Annaka Bazaar
Foto's: Annelies De Weerdt



17 opmerkingen:

  1. Prachtige jurk! Prachtige stof! En verdorie toch dat ik die fabric launch moet missen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. We kunnen een internationale fabric switch doen: ik stuur jou een See You at Six stofje en jij mij een Maleisische parel ;-)

      Verwijderen
    2. Top! Haha! Een batik stofke dan voor jullie.

      Verwijderen
  2. Om duimen en vingers bij af te likken, zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Waw, heel mooi :-). Dat patroontje ligt hier ook klaar. Nu nog meer gemotiveerd om er eindelijk eens mee aan de slag te gaan :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Cute als altijd, jullie kleine meid! En toch, die stoffencollectie geeft inderdaad een extra cachet.
    En zo benieuwd naar een jongensmaaksel in deze collectie!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijke foto's! 👏🏻 ze is om op te eten 😍

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een cutie! Ze heeft dat goed gedaan, die fotoshoot ❤️
    En bedankt om me aan dat patroon te herinneren. Ik ging het zelf tekenen, maar met een goed patroon is dat nóg makkelijker!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wat een prachtige jurk :-) en hoe schattig is je kleine meid zeg? :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo'n schattig kleedje én schattig meisje! Het staat haar echt beeldig! Een prinsesje om op te eten gewoon!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Maar wat een snoepje!! Zalig mooi Sylvia, om op te eten, letterlijk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. De foto's zijn echt schattig he, met die blauwe achtergrond, om op te eten <3

    BeantwoordenVerwijderen
  11. De paspel geeft de jurk nog meer allure. Zoooooo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zo zo mooi! Dat stofje is fantastisch! En die zonenmaaksels, daar zit ik al vol ongeduld op te wachten, kan niet anders dan perfect worden :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zo mooi zeg, niet alleen het jurkje maar zeker ook je dochter en de prachtige foto's !

    BeantwoordenVerwijderen