woensdag 27 juli 2016

Als een visje in het water + giveaway


Lila is nog steeds de grootste Nemo fan! Het visjes kleedje vond ze top, maar nu ze effectief het water in mag samen met de visjes, is dat natuurlijk dubbele pret.


Naast ecologisch katoen kan je deze print nu ook vinden in badpakstof in de webshop van Manel. De stof is stevig en schijnt totaal niet door, ondanks de lichte kleur. Ook interessant om te weten bij een witte badpakstof is dat deze behandeld is om vuil minder goed vast te houden.


Ik koos voor het Cosi swimsuit van Sewpony, een patroon met vele mogelijkheden. Onlangs zag ik al 2 superleuke unicorn versies passeren.


Het was voor het eerst dat ik badpakstof verwerkte en de prachtige stof maakte het extra spannend. Stress bleek onnodig, het ineenzetten van het badpakje verliep vlotjes en het past Lila als gegoten. Ze heeft zich helemaal kunnen uitleven aan zee met deze tropische temperaturen.


Voor meer visjes en waterpret, neem zeker een kijkje bij Emma & Mona


Een badpakje maatje 98 verbruikt amper stof. Van de volledige yard, die ik van Manel mocht testen, blijft nog een grote lap over van 90 x 90 cm. Ruim voldoende voor nog een badpak of bikini. Ik heb goed nieuws voor wie zich ook aan zwemgerief wil wagen, want ik mag samen met Griet deze hele lap weggeven!


Stof: Meanwhile below the surface swimwear van Manelprints
Patroon: Cosi swimsuit van Sewpony


Vul de Rafflecopter in en ontdek op 8 augustus de winnaar op Facebook of IG van Manelprints!

a Rafflecopter giveaway

57 opmerkingen:

  1. Waaw tof! Ik wil me daar ook wel eens aan wagen! Mooi badpak trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. super een serieus gat in de markt badpakkenstof leuk leuk , oooooooooooo wat had ik graag een zwembroekje gemaakt ;-)voor Lenn

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw! Misschien moet ik me toch ook eens gaan wagen aan zo'n badpakje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nog nooit een zwempak gemaakt, maar er loopt hier eentje rond dat wel nog eentje kan gebruiken! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo leuk! Hiervan wil ik zeker een badpakje en een bikini maken. Een 2 en een 4 jaar kunnen er misschien allebei wel uit? Mijn dochtertjes zouden zo blij zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig printje! Ik zou hiermee wel een bikini willen maken voor mijn dochter. She would love it! Groetjes, Z.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hier zou ik badpakjes meemaken voor de meisjes :-).

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ooh ook al zo lief!!
    Ik zou eigenlijk zo'n zelfde badpakje wel zien zitten voor ons MArthe maar ik denk dat ik er een 2delig iets van zou maken dat is handiger voor het verschonen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik wil ook wel eens zo'n badpakje met franjes maken... nog nooit iets met die stof gemaakt. Benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige print, de bikini is echt waauw

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige print, de bikini is echt waauw

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtig badpakje is dat! Oh ik ben zo verliefd op deze :) Ik voelde nooit de drang om badpakken te naaien, maar sinds Esthers versies begint het hier ook te kriebelen. Dus wie weet, eentje voor Liv?

    BeantwoordenVerwijderen
  13. zalige stof! Elize zou zo'n badpakje ook wel zien zitten!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. super leuk, ik zag hem net ook bij emma en mona. Dit patroon zal onze tienerdochter niet meer zien zitten, maar het stofje misschien ??? Je weet maar nooit met een tiener
    https://stokstaartjedoethetzo.wordpress.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtig stofje is dit toch. Ik heb altijd gezegd dat ik geen badpakje zou maken maar zo mooi vind je ze niet in de winkel.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel tof badpak. Mijn dochter wil al 2 jaar een tankini, maar er zitten zo'n groot verschil tussen haar broekjes en topjes dat gekochte exemparen haar nooit passen. Zelf maken lijkt mij dé oplossing.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtig badpak! Ik wou vorig jaar al een tankini maken voor de dochter, maar ik vond toen geen mooi stofje. Misschien dat ik het dit jaar doe, want dit is een heel leuk stofje!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. super tof zeg! Ziet er zalig uit. Wat leuk als je zelf de badkleding zelf kan maken. Kan ook prima voor een klein zwembroekje, toch???

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Een kleine zwembroekje zou super schatting zijn in deze stof!

      Verwijderen
  19. Oh, zo leuk! Ik zie er al een leuk bikinitje in voor mijn Janne :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooi stofje, mooi badpak, mooi meisje! Ik heb hier twee kleine meisjes rondlopen, zij zouden meteen weg zijn van die visjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. superschattig dat badpakje (meisje ook :-)) dat willen mijn meisjes ook wel aan !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Waw, hoe mooi! Daar zouden Marthe en Juliette ook heel mooi mee zijn! Ik doe dus graag mee ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtig!! Ik wil ook graag mijn kans wagen. Voor mij kan het ook perfect voor mijn stoere 3-jarige deugeniet.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Zo leuk! Het badpak van de oudste dochter wordt hier net wat klein. Van ideale timing gesproken :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Weet je, badpakkenstof ik zoooo moeilijk te vinden! Allé schone badpakkenstof! En deze wil ik absoluut hebben!! Prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Zooooooo cute! Die witte badpakkenstof zou super staan op mijn kleine meid haar bruine velletje!!
    Wikkelgatjes (eenhuisjeopdebuiten.wordpress.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Zooooooo cute! Die witte badpakkenstof zou super staan op mijn kleine meid haar bruine velletje!!
    Wikkelgatjes (eenhuisjeopdebuiten.wordpress.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Oh dat zou ik echt gaaf vinden, een badpakje voor mijn 2jarig meisje!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Super mooi! De unicorns die ik zag passeren, deden me al zin krijgen om eens zelf zwemgerief te naaien maar na het zien van jouw versie ben ik helemaal overtuigd. Ik denk dat ik er een bikini'tje voor Minne uit zou maken :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  30. wauw, dit is een van de mooiste kinderbadpakjes die ik ooit gezien heb.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Zoooo cute!! Mijn bengeltje zou zo'n badpak ook geweldig vinden. Daar durf ik me wel eens aan wagen

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Zoooo cute!! Mijn bengeltje zou zo'n badpak ook geweldig vinden. Daar durf ik me wel eens aan wagen

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Oh dan zou ik voor Sam ook wel zo'n vissenbadpak willen maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Een tankini voor mijn 'ik moet altijd heel veel pipi doen' madam! Geen gevecht meer met het badpak :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Een badpak is iets dat al heel lang op mijn to-sew-list staat. Wat een prachtige stof hiervoor :) Echt super. Moest ik deze in een winkel zien hangen, ik zou het meteen kopen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Dit is een prachtig badpak, zou ik ook wel willen maken voor mijn kleindochter. Dus bij deze stel ik mij kandidaat om de stof te winnen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Ha, ik had jouw post eerst moeten lezen :-) voeren is dus niet nodig :-D Heel mooi !

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wat een leuk badpakje , mijn kleindochtertje zou het tof vinden om dit mee te nemen naar zee. Heel mooi gedaan en supertoffe stof
    Groetjes
    Doortje

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Daar wil ik ook wel eens mee aan de slag. Ik doe dus graag mee voor mijn visje in het water.

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Dit is zo schattig!! Ik zou er een badpakje voor mijn metekindje van maken, die is binnenkort jarig, dus zou een origineel cadeautje zijn.

    Gr. Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Super mooi ! wat zou ik mijn dochter daar ook graag in zien lopen, daarom doe ik graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Schoon, en heerlijk origineel in dat stofje... ❤️

    BeantwoordenVerwijderen
  43. heb dringend een nieuw badpak nodig voor ninthe dus yes please !!

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Zo kan mijn dochter eindelijk iets naar haar zin krijgen en de zoon misschien een zwembroek ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Wooow! wat een prachtige stof. Ik wil de uitdaging wel eens aan om een badpak te maken. Lijkt me heel spannend!

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Lijkt me geweldig om er een leuke bikini voor 1van mn meiden uit te aken. Of zelfs een zwembroekje?

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Wat een heerlijk fris en fruitig (nouja, vissig) stofje! Ik heb hier een dochter die stikjaloers is op mama haar beegaa's (BH's actually) en als ik voor haar een bikini zou maken, zou ze me vast eeuwig dankbaar zijn! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  48. hier drie meisjes aan het meekijken die wel wat zien in een visjes-badpak!!

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Leuk! Ik zie mijn meiden al lopen in mooie bikini's en badpak jes van deze stof.....

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Leuk! Ik zie mijn meiden al lopen in mooie bikini's en badpak jes van deze stof.....

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Zo vrolijk! Onze zoon kan wel een extra zwembroek gebruiken voor zijn zwemlessen en ik vermoed dat er dan nog wel genoeg stof over is voor een iniemini-broekje voor kleine zus :-)

    BeantwoordenVerwijderen