vrijdag 8 april 2016

Mori dress by Elegance and Elephants


Ik zie blauwe lucht, bloesems en wapperende haren! Daarvoor is deze Mori top gemaakt om op ontdekking te gaan in de natuur en baby lammetjes te aaien. Bij gebrek aan zonnig weer speelden we dan maar kinderboerderij binnen.


De Mori dress is het nieuwste patroon van E&E patterns en weldra komt er ook nog een jumpsuit versie op de markt. De ruffle gekte is hier nog niet voorbij, dus meteen bij het zien van haar mooie top, werd het patroon aangekocht. 


Nadien bleef het patroon toch even liggen, omdat ik de ruffles aan de grote kant vind uitvallen. De viola volant van deze straffe madammen heeft een meer bescheiden Belgisch formaat en deze plan ik als volgende uit te proberen.


De halve meter zachte double gauze gekocht in Berlijn bij Frau tulpe was helaas niet genoeg om het hele topje uit te krijgen. Verstopt onder de grote ruffle combineerde ik met een stofje uit de voorraad. Wat denken jullie van deze combinatie: Yay or Nay?


Playmobil 123 is speciaal gemaakt voor de allerkleinsten, maar grote broer van bijna 5 jaar speelt ook  graag mee.


Hopelijk mag deze outfit binnenkort echt mee op stap naar de bloesems en de lammetjes. Wij kijken uit naar het mooie weer!


Patroon: Mori dress van E & E patterns
Stof: double gauze bij Frau Tulpe en blauw-wit stofje bij Madeline de stoffenmadam
Sandalen bij Next
Playmobiel 123 tractor met aanhangwagen dankzij Walkie Talkie




15 opmerkingen:

  1. Wat wordt ze groot! De Mori top zo met een shortje vind ik de ideale combinatie. Echt schattig! En met een soepel stofje als deze valt die grote ruffle nog mee. Heel snoeperig allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt! Snoeperig is idd her woord, ik zou ze kunnen opeten :-)

      Verwijderen
  2. Mooi! Ik vind de ruffles ook wat aan de grote kant voor zo'n klein meisje, maar de stofjes matchen perfect!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. In de laatste Knippie staat er een leuke tricot jumpsuit met ruffles trouwens.

      Verwijderen
    2. Bedankt voor de tip! Ik ga er naar zoeken!

      Verwijderen
  3. Ik vind dat zo een grote froezel mag, al ben ik allicht van de weinigen in Belgenland ;-)
    Ik vind dit echt een topoutfit en de combi van stoffen helemaal super :-)
    Nu nog de zomer hé... :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het went wel snel zo'n grote froezels! Axelle en Lila kunnen samen op stap ;-)

      Verwijderen
  4. Super! Ik duim mee voor snel mooi weer ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schoontje, ik zie ze al lopen in de lentezon :))

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie stofjes voor een super mooi topje, zalig!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zalige outfit en ja, het verhaal met het meisje bij de schaapjes maakt het helemaal af. Ik vind de froezels ook groot uitvallen, maar toch geraakt ze ermee weg! Te schattig hé :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. oooh superschattig! lijkt me ook leuk als langer kleedje zonder shortje. alhoewel deze combinatie nog net iets schattiger is ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat kind wordt knapper met de dag! Echt! Die ruffles zouden bij mij overdadig zijn, maar zij komt er prima mee weg. Zij is er prachtig mee. Zoals met alles :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig en dat doet me instant verlangen naar de zomer!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig! En wat mij betreft...hele mooie stoffen combi!

    BeantwoordenVerwijderen