vrijdag 25 maart 2016

I got more stripes + winnaars give-away



Iedereen is nog in shock van de gebeurtenissen op 22 maart, maar we proberen positief te blijven. #focusonthegood en genieten van de kleine dingen. 


Dankzij Playmobil mocht ik mijn zoontje blij maken met brandend actueel speelgoed. Nieuw op de markt is de politiehelikopter met LED zoeklicht. Regelmatig vliegen er helikopters boven ons hoofd en de zoon zijn Brusselse school wordt bewaakt door politie. Hij wordt helaas nu al geconfronteerd met info over "bommen" en "stoute meneren", hopelijk kan hij het al spelend verwerken.


Marte lanceerde de oproep om naaien als therapie te gebruiken en ik deed mee. Ik haalde Billie van Zonen 09 nog eens uit de kast en maakte voor het eerst een V-hals. Het blijft voor mij het perfecte T-shirt patroon en ik kijk al vol ongeduld uit naar de mannen versie.


De Geo Birds stof is wederom van I got stripes en ik vind ze even prachtig als de ballonnen. De kwaliteit is stevig, de kleuren zijn helder en de print is lekker hip. De zoon had uiteraard meer oog voor de politiehelikopter dan voor het T-shirt.


En dan is het nu tijd voor het bekend maken van de winnaars:
* Dineke Versmessen, jij wint 75 cm stof van I got stripes geschonken door De Stoffenkamer en een papieren Lila dress & jumpsuit patroon.
* Joke Serneels, jij wint 75cm stof uit deze selectie geschonken door Petite Couture en een papieren Lila dress & jumpsuit patroon.
Jullie mogen mij een mailtje sturen, ik hoop dat ik jullie dag kan opfleuren met deze kleine overwinning!


Patroon: Billie van Zonen 09
Stof: Geo Birds van I got Stripes
Politiehelikopter met LED zoeklicht van Playmobil met dank aan Walkie Talkie

11 opmerkingen:

  1. Leuk shirt en wat een fijne stoffen selectie die I got stripes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohhh joepie. Ik ben zo blij als een kind 🙌

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig! En heel mooie foto's ook. Hopelijk kan hij het allemaal snel vergeten, ze zijn nog zo klein.
    Ik ga me ook eens aan een reeks Billies zetten, als de lentefeestvoorbereidingen achter de rug zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk met die,V hals, ik zie dat toch wel graag voor een jongen ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, tof, ik win! Joepie!!!
    Wat een mooie Billie is dit geworden. Ik hoop van ganser harte met jou mee dat je zoon de gebeurtenissen al spelend een plaats kan geven, ik weet zeker dat dat hier erg moeilijk zou zijn…

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke Billie. Toffe print. Het staat hem prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw heel leuk. Die v-hals staat ook nog op mijn to-do-list.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. heel leuk, de t-shirt is echt mooi en die V-hals ook, staat hem goed! Hopelijk verwerkt je zoontje idd spelenderwijs wat hij allemaal gehoord/gezien/gevoeld heeft...

    BeantwoordenVerwijderen