zaterdag 6 februari 2016

Start of SS16




Het kriebelt om aan de zomercollectie te beginnen naaien. Onweerstaanbaar wordt ik aangetrokken door zomerse stoffen in frisse snoepkleurtjes. De zoon koos echter zelf een tricot met wolven in een stoere kleur. Een ideaal tussenseizoen stuk om heel het jaar te dragen.


Voor het eerst waagde ik me aan een polosluiting en dat viel goed mee met de uitleg van de Liam polo uit LMV. Ik maakte maat 116 voor mijn grote vierjarige en deze valt nog ruim, zeker nog plezier tot volgende winter.


Het zakje vind ik heel geslaagd, dat ga ik nog gebruiken voor een Theo in tricot. De zoon poseert voor zijn nieuwe retro schoolplaat met Dinosaurussen. Een schot in de roos voor jongenskamers.


Over poseren gesproken toon ik jullie met trots enkele beelden uit de nieuwe collectie van Fred & Ginger met onze Wout als model!


Hij begon er heel verlegen aan, maar gaandeweg kreeg hij er plezier in.


Het was een fijne ervaring met heel leuke foto's als souvenir.


Patroon: Liam polo uit LMV
Stof: Stof op Zolder
Retro schoolplaat: Little Wannahaves
Onderste 3 foto's: S16 collectie Fred & Ginger

25 opmerkingen:

  1. Polo is heel mooi ! En als fotomodel een echte ster !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O! Ik heb deze stof ook liggen, nu wil ik er ook een polo uit :)
    En wat doet hij dat goed, voor zijn eerste keer! Fier zijn hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Toffe polo seg en wat is hij cool als fotomodel!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie polo en ook een hele mooie stof! Goed gekozen van je zoontje.
    En hoe schattig is hij als fotomodel? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat stofje blijf ik een toppertje vinden en het staat hem geweldig! Idd heel leuke foto's voor nadien he ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooooi! (x4 : ) De polo, de poster (zag ik ook wel zitten, maar is al uitverkocht, ha), en je zoon als model!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik zag dat hij uitverkocht was, maar er zijn nog anderen dieren.

      Verwijderen
  7. Deze stof is en blijft een toppertje, knappe polo. Wat een volleerd fotomodel!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze stof is en blijft een toppertje, knappe polo. Wat een volleerd fotomodel!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gaaf dat shirt en wow echt fotomodel, stoer!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw hoe cool is dat,fotomodel en een mama die mooie dingen naait!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Die dinoposter is echt geweldig!!! Hij leidt mijn aandacht af van de wolven ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wolven zonder dino's was geen optie, dan waren er geen foto's :-))

      Verwijderen
  12. Superpolo in een zalig schoon stofje! En die laatste foto voor f&g is fantastisch!
    Wikkelgatjes (eenhuisjeopdebuiten.wordpress.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Superpolo in een zalig schoon stofje! En die laatste foto voor f&g is fantastisch!
    Wikkelgatjes (eenhuisjeopdebuiten.wordpress.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat stofje van die polo blijf ik geweldig vinden! En heel mooi gemaakt. De Liam is hier ook een toppertje. Proficiat met je fotomodel!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super-polo, ontzettend mooi. Poster is ook echt leuk :)
    En knap zo een eerste keer model spelen voor fred&ginger!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel knap gedaan! En leuk zo'n model in huis! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel knap afgewerkt! En wat een cool stofje, met die vossen in jagende houding. Ook een hartje voor die dinoposter...

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik weet zeker dat ik het eerder ook al zei ... zo'n knapperd !

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een knappe zoon heb je :-)! Leuke polo ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Een hele leuke polo! In inderdaad een top stofje. En die dinosaurus plaat, daar zou elke jongen gek op zijn! Prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen