zaterdag 9 januari 2016

Lila dress & jumpsuit blogtour + give away Petite Couture #5

Op de laatste dag van de Lila dress & jumpsuit blogtour mag ik maar liefst 7 blogsters voorstellen. Hun creaties zijn stuk voor stuk uniek door de stofkeuze, de combinatie van de verschillende opties en de toevoeging van een extraatje zoals een strikje. Bedankt aan alle lieve testers, jullie hebben dat geweldig gedaan! Bedankt ook aan iedereen voor het volgen van de blogtour en al jullie leuke reacties! Het is zo fijn om overal de #liladressjumpsuit te zien opduiken!

Nina van fliegfederfrei

Deborah van Cas & Nina

Rineke van plus2is5

Kim van kristofenkim

Sofie van momfieme

Lotte op instagram

Kristien van Tien

Vandaag verwennen we jullie met een zacht tricot stofje van Art Gallery en bijhorend garen met dank aan Wendy van Petite Couture. Neem zeker een kijkje in haar shop voor prachtige nieuwe pareltjes en geweldige koopjes. Vergeet ook niet naar de Compagnie M blog te surfen voor nog een tweede give away als afsluiter van deze fanatische week en voor mij super ervaring!


a Rafflecopter giveaway

8 opmerkingen:

  1. Ik vond het een fantastische blog tour. Na de 1ste blogpost was ik overtuigd, hopelijk vind ik snel tijd om een Liladress voor mijn dochtertje te naaien. En dat moet inderdaad echt lukken met die zeer uitgebreide uitleg (je had overschot van gelijk!!) En ik leerde nog wat andere naaiblogs kennen ook. Super dus!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Onze Jef wordt bijna een jaar, nog een jaar plezier dan van uw mooi patroon :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb je patroon gekocht en verheug mij om er mee te beginnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Amaai, van een blogtour gesproken! Vele pareltjes heb ik zien voorbijkomen op die blog van jou! Dat patroontje kent blijkbaar veel succes, en terecht!

    BeantwoordenVerwijderen