dinsdag 5 januari 2016

Lila dress & jumpsuit: blogtour #1

Vandaag is de kick-off van de Lila blogtour! Tijd om onze geweldige testers in the spotlights te zetten. Het was fantastisch voor ons om te zien hoeveel mooie en heel verschillende versies jullie maakten. En zo gezellig om jullie reacties onderling te lezen in ons Facebook groepje de "Lila patroontest". Er ontstonden zelf vriendschappen tussen testers en modelletjes, waarvan hier het levende bewijs.


Het verhaal van de twee guitige jongens van Marleen en Mieke kan je lezen op de blog van Mieke. Stoere Stella draagt hier een Lila jumpsuit, maar ze heeft ook een hele collectie Lila dresses. Neem zeker een kijkje op de blog van Tine.


De reacties op Facebook van onze internationale tester Jenya waren altijd zo grappig. Met behulp van google translate leerde ze in een mum van tijd enkele woordjes Nederlands. Hier is haar schattige meisje! Let op de 2 knoopjes, een extra leuke touch.

Jenya especially for you the English translation. It was so funny to read your reactions in our Facebook testers group, with the help of google translate, you learned a lot of Dutch words! Your girl is so cute in her Lila dress and I love the two extra buttons you added. Thanks for being a wonderfull tester and a great English proofreader!


Lies haar kindjes zien er zoals altijd super cool en stijlvol uit in zwart-wit. Zo'n lieve foto's van stralende Axelle en baggy Baptiste!


Wisten jullie dat de dochter van Sarah ook Marthe heet? Al voor Marthe geboren was, maakte Sarah een Lila dress en er blijven maar schattige versies vanonder haar naaimachine rollen. 



Miranda is een tester, die altijd van de partij is en ze geeft aan de patronen steeds een eigen twist. Eén van haar geweldige ideeën is om de drukknoopjes van het broekpakje te vervangen door een rits. Hou zeker haar blog in de gaten.


Last, but not least het überschattige kerstjurkje van Wendy van de blog wikkelgatjes. Het riempje met strik maakt de jurk helemaal af en dat lachje doet iedereen smelten.


Zoals bij de lancering aangekondigd, is er elke dag een nieuwe give away. Vandaag kunnen jullie 1 meter mint tricot met grafische print winnen van het hippe Antwerpse merk Chat Chocolat. De give away loopt tot donderdagavond 20u, want vanaf 20u30 zijn de stoffen beschikbaar bij Mondepot. Snel zijn is de boodschap! Morgen toon ik jullie alvast, wat ik maakte met de stof en "nee" het is geen Lila dress ;-) Hou ook de Facebook van Mondepot in de gaten, want daar is een papieren Lila patroon te winnen!


a Rafflecopter giveaway

28 opmerkingen:

  1. Tof om alles zo samen te zien, en dat voor de komende week! Ik kijk er al naar uit om alles te zien. Ik ga meteen eens doorklikken naar de verschillende blogs zie! Bedankt dat ik kon meedoen aan de patroontest!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ga meteen alle blogs eens afschuimen :) Maar eerst hier men kans wagen op dat stofje van Chat Chocolat ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jammer dat de tijd me ontbrak om te testen, want ik heb ook eentje in die categorie rondlopen! Nu vanop afstand genieten van dat moois. Succes met het patroon, maar dat komt zowiezo goed :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. WAt vond ik het fijn om mee te mogen testen, nogmaals dank je!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind het een super patroon, ik wil ze allemaal maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow! Dat is echt een prachtig overzicht geworden!!! Thanks testers. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die jumpsuits zijn ongelooflijk schattig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Superleuk!! Wat zijn de testers mooi bezig geweest!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat mooi om al die creaties te zien. En proficiat met jullie patroon!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jammer dat ik nie mee deed aan de patterntour, alsnog hele mooie resultaten!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooi stofje , en de tshirt eruit gemaakt is heel mooi
    Doortje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooi stofje , en de tshirt eruit gemaakt is heel mooi
    Doortje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super mooi stofje,echt mijn kleur en met dat brons erbij helemaal top!Ik begin weer kriebels te krijgen om iets te naaien als ik dit zie,mijn naaimachine verzameld op dit moment het verkeerde soort stof ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Moet fantastisch zijn om jouw idee helemaal uitgewerkt te zien (y) en zo schoon allemaal!! Jammer genoeg geen kleintjes meer in huis :-)
    Ik doe graag mee aan de give-away voor dat super stofje te winnen, ben al aan t brainstormen over een projectje!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige foto's en een supermooi stofje!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. mooi patroontje (jammergenoeg geen kleintjes meer in huis ) en superleuke stof (kan hier wel dienen voor grote meisjes !! )

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtig stofje! Heb al helemaal in mijn hoofd wat ik ermee zou maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooi ben nog ah twijfelen want al zoveel stof gekocht de laatste tijd ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. What? No need to use Google translate this time? hahaha Thank you for your kind words Sylvia :) I have had an absolute blast testing this pattern, meeting all the other lovely testers and getting to know you a little better in the process. Not to mention learning a few more Dutch words (now to work out how to pronounce them haha). It is such a lovely pattern, I am glad you approached Marte about drafting a pattern for this dress and jumpsuit. While we were away my little girl had a massive growth spurt, so she needs a new Lila dress, or a jumpsuit. Now I am reunited with my machines I am itching to make a new one!

    BeantwoordenVerwijderen