maandag 4 januari 2016

Lancering Lila dress & jumpsuit + Give away

For English check Compagnie M 

Het is zover, vanaf nu is de Lila dress & jumpsuit verkrijgbaar in de Compagnie M shop! Via de button bovenaan rechts op mijn blog kan je meteen doorklikken naar het patroon.


We hebben jullie al onze versies getoond, hier enkele van mijn favoriete foto's van mijn meisje. Het is nog niet gedaan, vanaf morgen bestoken we jullie met de geweldige Lila's van onze testers tijdens de blogtour. De hele blogtour lang kan je elke dag een pakketje stof winnen om zelf een Lila dress of jumpsuit mee te maken. Soft Cactus mag de spits afbijten, maar blijf de blogtour zeker volgen. Met dank aan onze sponsors kan je nog pakjes verwachten van Mondepot - Chat ChocolatGeorgette, Petite Couture, Allotte, ateljee p en Cas & Nina.


Het patroon bestaat uit 4 versies:
  • basisjurk met A-lijn rok en optionele stolpplooi
  • haremstijl broekpakje
  • overslagjurk met rimpelrok
  • omkeerbare jurk
 

Er zijn 3 mogelijke zakjes:
  • flap zakje
  • strikzakje 
  • borstzakje

Als extraatje:
  • opstaande kraag

Alle versies kunnen gemaakt worden in tricot voor het grootste draagcomfort voor onze ukkies tussen 0 en 2 jaar. De omkeerbare jurk en de rimpelrok kunnen ook in katoen of andere niet rekbare stoffen genaaid worden. 



Met de kortingscode LILA10 krijg je 10% korting tem zondag, zowel op het PDF als op het papieren patroon. Ik wens jullie veel plezier met het uitproberen van alle mogelijkheden van het Lila dress & jumpsuit patroon!


Laat een reactie achter en vul hieronder de Rafflecopter give away in. Zo maak je kans op deze splinternieuwe Soft Cactus stoffen, ideaal om een omkeerbare Lila dress mee te maken!


a Rafflecopter giveaway

39 opmerkingen:

  1. Jeuj! Het is eindelijk zover! Bedankt voor de toffe momenten Sylvia. M x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooi, nu nog even op zoek naar een baby ��

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig patroon! Mijn meisje al wel 1.5 jaar oud en ik moet echt nog wel wat oefenen voor ik dit mooi zou kunnen dus hopelijk krijg dat allemaal snel onder de knie en kan ik dit patroon toevoegen aan mijn (voorlopig kleine) collectie ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Met de super uitgebreide instructies kan het niet mislukken. Echt een ideaal beginnersproject! En als je toch een vraag hebt, weet je ons toch te vinden.

      Verwijderen
  4. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi! Ik ben blij dat ik het patroon mocht testen, er volgen ongetwijfeld nog enkele exemplaren want het steekt relatief snel in mekaar en het resultaat is superschattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja!!! Eindelijk! Top patroon Sylvia,goed gedaan! Ik doe graag mee met de give away! Helaas geen instagram dus daar kan ik niet aan meedoen maar die andere 2 kansen die doe ik wel :) Succes met het patroon wordt vast een hit!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het zijn heel leuke patronen! Gelukkig niet te moeilijk om in elkaar te zetten en een top resultaat! Ik vond het erg leuk om het patroon te testen, de ontvangers zijn er erg blij mee. Graag doe ik mee aan de give-away zodat ik nog zo'n leuk jurkje kan meen met deze superschattige stofjes.

    Lisette
    blogliesje.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Tgeweldig toch? En hoe leuk die give aways!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk patroon én leuke stofjes, komt helemaal goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Joehoe, prachtig patroontje waar je heerlijk creatief mee aan de slag kan!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoera voor Lila! En wat een toffe stofjes voor een omkeerbare jurk. Lente in aantocht, denk ik dan...:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik ben vooral fan van de omkeerbare versie.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik ben nog altijd onder de indruk van alle mogelijkheden van je patroon, dikke proficiat met de lancering :)!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat leuk om zo je eigen patroon te hebben ontwikkeld. Met twee meisjes in huis, zou dat hier wel van pas komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een mooi en uitgebreid patroon. Ik heb geen instagram, dus daar kan ik niet volgen. Ik doe ook graag mee met de winactie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dat ziet er een schattig patroontje uit! Ideaal om al hoopvol aan de zomergarderobe te beginnen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Superlief patroontje! Mocht van mezelf eigenlijk geen nieuwe patronen meer kopen, maar ben bang dat ik dit toch niet kan weerstaan;)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hele mooie versies! Proficiat met jullie TOPpatroon !

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Allemaal om te schattiger! Dit patroon is een schot in de roos!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een superpatroon! Daar kan ik mijn nichtjes zeker mee verwennen!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een zalig patroontje en wat een mooie foto's! Proficiat! Ik doe graag mee aan de give-away (en hoop dat het gelukt is met die rafflecopter ;-) )

    BeantwoordenVerwijderen
  22. MOOI!! Met dit patroontje ga'k m'n petekindje eens goed verwennen! En volgens Tie-ne is het niet moeilijk: dus ideaal voor tijdens de naailes die volgende week weer start. Nu maar hopen dat alles gelukt is voor de give-away.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een mooi patroon en wat leuk die verschillende opties! Dus uiteraard meteen besteld. Nu duimen voor die give-away;)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Mooi mooi! Tof dat het voor jongens én meisjes kan (ben ik altijd fan van!)

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Mooi! En wat een prachtige stofjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Serieus onder de indruk! Mijn blogje komt er ook aan!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ziet er een heel leuk patroon uit! Mijn dochtertje is al te groot, maar voor mijn zoontje zullen er wel een aantal jumpsuits volgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Heel leuk patroontje! De grote zussen gaan hier jaloers zijn als ik dat voor hun kleine broer ga maken!

    BeantwoordenVerwijderen