zondag 3 januari 2016

Almost ready for the launch of the Lila dress & jumpsuit


Zag u de laatste versie van de Lila jumpsuit al op de blog van Compagnie M? Morgen is de grote dag van de lancering, om 20u gaat het patroon online in the Compagnie M shop! Spannend, ik ben heel benieuwd naar jullie reacties en creaties met het patroon.

Did you see the last option of the Lila jumpsuit on the Compagnie M blog? Tomorrow is the big day of the launch, at exactly 20h the pattern will be available in the Compagnie M shop! I'm very excited to hear your reactions and see all your creations with the pattern.


Vandaag werden de laatste voorbereidingen getroffen: het vouwen en vullen van de papieren patroon hoesjes. Een routinewerkje, dat ons de tijd gaf om veel te babbelen. Marte, ik heb genoten van onze samenwerking!

Today we made the final preparations: the folding and filling of the pattern packages. A routine job that gave us a lot of time to chat. Marte, I really enjoyed us working together!


Patroon: Lila dress & Jumpsuit
Stof: Cactus tricot bij Petite couture
Schoenen: Wild
Muts en cardigan: zelf gebreid


5 opmerkingen:

  1. Wat een leuke jumpsuit! Ook leuk voor jongentjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Thanks Sylvia voor de fijne dag! Ik vond het ook een super samenwerking en misschien volgen er nog in de toekomst? ;) M

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind 'm superleuk en ga het patroon morgen meteen kopen denk ik!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. super! heel veel succes, maar dat komt dik orde!

    BeantwoordenVerwijderen