zaterdag 21 november 2015

Poezenkleedje voor mijn poezemieke


Tinny is al even terug! De plannen voor dit kleedje werden dan ook al gesmeed op naaiweekend. Laurence deed er dit prachtige poezenstofje van de hand en ik zag er meteen een Tinny in.


Nu mijn meisje zich meer en meer ontpopt tot een grote poezenfan was het moment aangebroken om er werk van te maken. Ik koos voor het colorblock bovenstuk met aangeknipte mouwtjes en de peter pan kraag met petal flapje. 


Ik maakte maatje 92 voor mijn bijna 2 jarige peuter en daar gaat ze nog een hele tijd plezier aan beleven.


Het ideale kleedje voor een uitstapje naar de bib om er boekjes te kiezen over... poezen! Dat kon u al raden :-)


Met een vestje erbij wordt het volledig blauwe uni deel van het kleedje verstopt, maar het schattige poezenflapje komt wel piepen. 


Poezenstofje uit de voorraad van Laurence
Blauwe uni katoen bij Bambiblauw
Patroon Tinny jurk van Straight grain



12 opmerkingen:

  1. Het poezenflapje doet het helemaal! Goed gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt! Het poezenflapje is ook mijn favoriete deel van het kleedje!

      Verwijderen
  2. Ooooh, keischattig!! Mooi stofje en mooi kleedje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die colorblock versie vind ik heel mooi. Schattig kleedje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. What a gorgeous dress for a gorgeous little girl! The kitty fabric made me smile :) My daughter adores cats and just a few days ago she was asking for a kitten :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thank you Jenya! We have a cat at home, but my girl is just as happy with this kitty fabric, toy kitty or books about cats. Anything with kittens will do :-))

      Verwijderen
  5. Ook een poesjefan! Dat stofje is zo snoeperig. Heel mooie jurk voor een superschattige meid!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een dotje! Ze staat prachtig met dat stofje en die kleurtjes! M

    BeantwoordenVerwijderen