zondag 29 november 2015

Lila dress: testers gezocht!

Scroll down for English

Mijn dochtertje wordt weldra 2 jaar en om dat te vieren krijgt ze haar eigen patroon! Ze heet dus Lila en niet Lily, zoals mijn blognaam doet vermoeden. De zoon heet trouwens ook niet Woody, dat had u waarschijnlijk al door ;-)


Mijn populairste blogbericht het tricot babykleedje wordt in een nieuw jasje gestoken en uitgebreid naar alle maten tussen 0 en 2 jaar. Enkele moedige testers gingen al aan de slag met de basisversie. Veel dank aan Lies, Laurence, Nikie, Tine, Jenya, Nicky en Sarah!


Het bleef niet bij de basisversie en ondertussen kwamen er verschillende opties en variaties bij. Er is ook aan de zonenmoeders gedacht met een hip haremstijl broekpakje. Uiteindelijk is het de bedoeling om er een kooppatroon van te maken, want er zijn al heel wat uren werk in gekropen. Respect voor alle patroonontwerpers, dat werk heb ik zwaar onderschat. Voor alle duidelijkheid, ik geef mijn carrière in de dermatologie zeker niet op, maar ik hou wel van een uitdaging en afwisseling in mijn job :-)



Wil je graag testen en heb je een model in de buurt met onderstaande maten, schrijf je dan in via dit formulier. Je hebt tijd om je op te geven als tester tot woensdag 2/12, het testpatroon wordt verstuurd 3/12 en feedback zou welkom zijn tegen 10/12. Alvast bedankt, ik hoop dat ik jullie nieuwsgierig heb kunnen maken met deze sneak peek foto's!


Of course international testers are welcome to participate, so I'll give a short translation. Would you like to test a PDF pattern size 0 - 2 years for a jersey babydress or harem jumpsuit with a lot of options and variations, please complete this form.  All girls and boys who fit in the sizing tabel below are welcome. The timeline will be as follows: inscription of testers until 2/12, the pattern will be send to you 3/12 and feedback should be given by 10/12. Thanks in advance, I hope these sneak peek pictures already made you curious!

Matentabel/Sizing tabel:
maat/size               borstomtrek/chest
50-56                     41 cm
62                          44 cm
68                          47 cm
74                          48,5 cm
80                          50 cm
86                          52 cm
92                          54 cm

38 opmerkingen:

  1. Oooh graag :) Het kleedje laat ik over aan mamadochters, maar het testen van het broekpakje zou wel leuk zijn :) Finn draagt momenteel maat 86.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Damn, nu vind ik het nog 10 keer erger dat kindjes zo snel groot worden. Oona past niet meer in de maatjes. Moest er ooit uitbreiding komen .... :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh!! You go girl!!
    Ik heb helaas geen kleine kindjes meer rondlopen, maar ben alvast benieuwd naar je patroontjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oooh ik ben enorm nieuwsgierig naar dat broekpakje voor mijn zoontje. Ik gaf me alvast op voor de test! Maatje 92 :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb hier nog een mini- nichtje, dus ik zou graag testen 😊 Formulier ingevuld, hopelijk gelukt?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Helaas pindakaas, de kleinste hier draagt 98... Jij kan de mensen wel goed verrassen, lol! Een tweede carriere ligt mss in het verschiet? Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super! Ik zou graag mee testen maar de timing is iets te strak voor mij.. Ik snap wat je zegt over het werk dat erin kruipt, ik werk al een tijdje aan het patroon van het harembroekje dat ik steeds voor Oliver naai en ik ben er nog steeds niet in geslaagd om het online te gooien (anyway, het komt, het komt, het komt). Veel succes Sylvia!!! Dit wordt een topper!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Succes met je patroon! Mijn kindjes worden ook veel te groot naar mijn goesting dus testen is geen optie voor mij. Ik ga even in een hoekje wenen nu ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik gaf me op, ik ben benieuwd hoe het kooppatronen avontuur je gaat bevallen!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh leuk! ik zou me heel graag opgeven! De meter van onze jongste dochter kan elk moment bevallen (en dan bedoel ik ook echt elk moment! :-) ) van haar derde kindje! Ik weet dus nog niet wat het gaat worden :-) Maar ik zou het super graag maken voor de kleine uk! Lijkt me het perfecte kraamcadeautje!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oooh geen kinders meer in die maatjes! Super dat je wat onderneemt! Ik ben al fan!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ik heb 2 meisjes in 9 mnd en 2 jaar. ben op zoek naar tricot patroontjes voor kleine meisjes dus zou graag testen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ik heb 2 meisjes in 9 mnd en 2 jaar. ben op zoek naar tricot patroontjes voor kleine meisjes dus zou graag testen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Veel succes, Sylvia! Als mijn metekindje geboren is, word ik zeker klant :-) x

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Met heel veel plezier de basisversie getest! Ik kijk uit naar het vervolg! Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Joepie, zoiets kan ik alleen maar toejuichen! Ik heb wel een paar kandidaatjes in de omgeving voor dat broekpakje maar jammer genoeg iets te weinig tijd de komende weken. Damn! Maar ik word klant!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Joepie, zoiets kan ik alleen maar toejuichen! Ik heb wel een paar kandidaatjes in de omgeving voor dat broekpakje maar jammer genoeg iets te weinig tijd de komende weken. Damn! Maar ik word klant!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Joepie, zoiets kan ik alleen maar toejuichen! Ik heb wel een paar kandidaatjes in de omgeving voor dat broekpakje maar jammer genoeg iets te weinig tijd de komende weken. Damn! Maar ik word klant!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Helaas zijn alle kleintjes in mijn omgeving daar inmiddels te groot voor. Wat een leuk avontuur voor je; heel veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik heb hier een meneertje met maatje 50 :) dus ik wil met plezier het patroon uittesten van het harembroekje

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Succes met je nieuwe patroon. Ik zou zo graag een tester zijn, maar we worden blijkbaar zo oud dat ik me momenteel zelfs geen ukje tot 2 jaar in onze nabije omgeving kan voorstellen ... Erg hé!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Same here :-) en ik kan niet blijven naaien voor mijn zus haar koters :-)

      Verwijderen
  22. Veel succes! Dat wordt het ongetwijfeld! Helaas geen ukkepukjes meer in huis :-(

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Joepie, ik heb nog een dochtertje :-) Mijn Roos is te groot, maar baby Ella (4 maand) kan mee doen ... En nog eens joepie, ik heb nog wat verlofdagen die ik op moet nemen = naaitijd :-). In ieder geval, veel succes en alvast proficiat met jouw naaipatroonavontuur/project :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat goed!! Knap zo'n naaipatroon maken! Ik zou graag willen testen heb een heerlijk ventje in maar 86 😊

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ik zou me zoooo graag opgeven, mijn dochtertje past perfect in het plaatje. Maar 1. ik naai nog maar net, dus ik durf echt nog niet met tricot werken, 2. als gevolg daarvan heb ik ook geen tricot in huis en 3. als gevolg van 1. en 2. is het timings-wise net iets te tricky voor mij.

    Maar ik onthou dat er hier dus binnenkort een schitterend kooppatroon komt waar mijn kleine meid nog in past :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ik doe graag mee! Met een dochtert mt92, een zoon mt 86 en een broertje op komst mt 50-56 kan ik van alles uitproberen! (voor het kleinste maatje zal Pop even als stand-in fotomodel figureren :) )

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Oh een harempakje, geweldig. Ik had me graag kandidaat gesteld maar aangezien ik sinds vandaag ziek in mijn zetel lig, wordt de timing iets te krap... Spijtig spijtig spijtig...
    Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ook net 3 ´modellen´ ingeschreven : onze tweeling met nog net de grootste borstomtrek ( jippie ! ) en babyzoon van vrienden waar we bijna op bezoek mogen en waarvoor ik nog op zoek was naar origineel jongenspatroon , komt dus als geroepen !

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Jeij Net te horen gekregen dat onze vriendin bevallen is van een meisje, net op tijd om me op de valreep te kunnen inschrijven voor het testen van het patroontje! Nu hopen dat ik bij de gelukkigen hoor :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ik heb me bedacht! Toch sneller beter als verwacht dus ik heb een formulier voor mij zoontje doorgestuurd...

    BeantwoordenVerwijderen
  31. I am just catching up on my bloglovin feed :) Glad to hear you are ready for further testing! I am dying to see other options :D

    BeantwoordenVerwijderen
  32. geweldig!! ik moet nog steeds feedback geven van mijn testjurkje! door verdrietige omstandigheden vier weken uit running geweest, ik zoek die mail even terug op en ga alsnog de fb invullen als dat nog zinvol is

    BeantwoordenVerwijderen
  33. geen minimeisjes ter beschikking momenteel, anders had ik graag voor jou getest.
    Super dat je je eigen patroontje uitbrengt, veel succes!!

    BeantwoordenVerwijderen