maandag 23 november 2015

Bloggers for life #2: Veilingsstuk nr 16


Week 2 van Bloggers for life gaat van start. Net zoals vorige week verloten 10 bloggers unieke handgemaakte stuks voor 2 goede doelen: Moeders voor moeders en het Berrefonds.


Ik maakte een tricot babykleedje in maatje 80, hier professioneel geshowd door het 1 jarige dochtertje  van een vriendin. De stevige tricot met panda's is van het hippe Scandinavische merk Elvelyckan design. De kwaliteit is echt super, ik maakte er al eerder een kleedje uit en na talloze wasbeurten ziet het er nog even fris uit.


Bij dit kleedje hoort ook nog een passende haarband en een babylegging maat 80 volgens het gratis patroon van emma & mona. En deze drie stuks kunnen de uwe zijn voor amper 2 euro!


U ziet dat dit zachte, rekbare setje een groot draagcomfort biedt aan alle baby/peutertjes volop in de ontdekkingsfase. Het kan gemakkelijk gecombineerd worden met een body met lange mouwen eronder of een vestje erover. 


De afmetingen zijn: 
breedte kleedje van oksel naar oksel 26 cm
lengte kleedje van schoudernaad tot zoom 45 cm
lengte van de legging van tailleboord tot pijp 43 cm


Heb ik u kunnen overtuigen tot het kopen van één lotje of meerdere lotjes voor dit setje (= veilingsstuk nr 16), kijk dan hieronder hoe u kan deelnemen.


Stap 1: vul het formulier hieronder in

Stap 2: stort 2 euro per lotje op het rekeningnummer BE69 3770 2596 1378 met vermelding van volgende gegevens:
- nummer van het veilingstuk, in dit geval nr 16
- uw naam + voornaam
- het aantal gewenst lotjes

Bent u de winnaar, dan wordt het pakje gratis naar u opgestuurd. 



Benieuwd naar de andere creaties van week 2:


12| by eva maria |13| Emma&Mona |14| Fruits de Mère |17| Paspelpoezen |21| with love - by Eva
|15| Karla's Creaties |18| Petrol & Mint |16| Lily & Woody |19| Pied de Poule |20| Sewing Evy

19 opmerkingen:

  1. Qua schattigheid kan dit weeral zoooooo tellen !!! Echt zo mooi !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk en nog steeds weg van het patroontje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo een schattig geheel! Heel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oooo, wat mooi! En wat mooi geshowd door het schattige model!
    Voor hier zal het wat klein zijn, en voor Arvid een tikkie te vrouwelijk ;) Maar er zal iemand heel blij worden als ze dit wint! Knap!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig setje! Jammer dat ik hier geen klein meisje meer heb rondlopen om dat patroontje eens voor te gebruiken ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een dropje, die kleine meid in haar roze outfit!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat maatje komt ons goed uit - lotjes gekocht!!! Fingers crossed...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooi setje! Spijtig dat ik hier geen klein meisje meer in huis heb, maar gelukkig zijn er nog vele andere prachtcreaties waar ik mijn zinnen kan opzetten! Lieve groet, V.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. superschatting pakje!! Er is een babytje op komst in de familie, maar ik vermoed dat het een jongen wordt :-/ (dat zou niet echt passen he ;-) )

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nu heb ik toch een beetje spijt dat ik geen babymeisje meer heb; -)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heb je ook een patroon voor de haarband?

    BeantwoordenVerwijderen