vrijdag 2 oktober 2015

De 100ste post


Mijn 100ste blogbericht wordt er eentje in feestoutfit! Een speciaal feestkleed, dat ik maakte op vraag van haar. Zij heeft namelijk een boek geschreven "200 jurken", dat weldra beschikbaar is in de boekhandel!


Alle testers kregen een patroon toegestuurd, speciaal door Evelien geslecteerd om te passen bij onze verschillende "sterktes & zwaktes". Voor mij was dat een getailleerde jurk met plooien rok, wat ik zelf zeer flatterend vind. In het boek zal uitgelegd worden hoe je patroonaanpassingen kan doen naargelang jouw maten. Een 3D app om de jurken in 360° te bekijken behoort ook tot de mogelijkheden. 


Ik koos voor een effen lichtroze piqué katoen van bij Mondepot en combineerde met een opvallende kraag. Helemaal fan van de vorm van de kraag, zowel aan de voor- als aan de rugzijde. 


Voor frisse, feestelijke avonden kan de jurk gecombineerd worden met een glittervestje. Komt u meefeesten op de booklaunch & blogmeet? Ik zal er zijn in mijn feestoutfit!


Patroon: 200 jurken van Evelien Cabie
Stof: Roze Piqué katoen bij Mondepot en streepjes bij Ikea

41 opmerkingen:

  1. Jij bent helemaal ready to party! Leuk en speciaal met de opvallende kraag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Amai, sylvia, zo chique!! Mooi! Heel benieuwd naar dat boek, ik kijk er al naar uit :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Amaai, dat is alvast een sneak peek van formaat! Ik kijk er al naar uit om heel wat mensen in levende lijve te ontmoeten. Spannend!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ah zo tof dat je komt! Benieuwd om jou te ontmoeten!

      Verwijderen
  5. Hij staat je geweldig jouw feestjurk! En ja hoor, ik kom gezellig meefeesten. Dus tot binnenkort.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ah hier is de jurk :-) heel chique; ik kom met je meefeesten ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, knap! Dat wordt een veelbelovend boek!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Sylvia! Zo knap, die combinatie, dat model kleedje én dat model erin!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Waw! Niet helemaal mijn stijl, maar wat een prachtig kleed.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het staat jou perfect! Origineel jurkje!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ooooh ik ben zwaar fan van dat kraagje :-)

    Jurkje staat je beeldig :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ♥ voor die 100 -mooie!- berichten van jou, ♥ voor die knappe jurk, ja, zelfs voor dat kraagje! Mooi gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel mooi gedaan! Staat je super! En proficiat met je 100ste blogbericht ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Proficiat met de 100e!

    Supermooi dat jurkje en het staat je geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig!
    Mooie stoffencombi en het staat je geweldig

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel mooi! En ja, ik kom ook meevieren en zal deze jurk dus live mogen bewonderen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Reacties
    1. Neem maar eens een kijkje bij sewbidoo, de plaatsen zijn beperkt.

      Verwijderen
  18. Zo mooi seg! Ik kan jammer genoeg niet komen, maar ik denk dat ik gauw in de boekenwinkel te vinden zal zijn, als ik dat hier zie ;-) (An)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Echt mooi met dat kraagje. Ik zal er zijn...

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooi! En.. Hoe doe je dat toch om altijd uitgekozen te worden om iets te testen?? Ik vang altijd bot!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat leuk ook met het glittervestje!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wauw, zo schoon, wat verlang ik naar dat boek!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ongelooflijk mooi! Die jurk staat je supergoed! Ben al benieuwd om eens in het boek te neuzen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. TOP! Ik kijk hard uit naar dat boek en ben er ook bij! Jui zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Gaaf, hij staat je super, ik kijk ook al uit naar het boek!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Oh ja, ik wil jou daar in het echt in zien schitteren !!! Die jurk laat je nu al schitteren op het scherm, wat moet dat dan niet in het echt zijn !
    P r a c h t i g !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. oh, whaauw! Wat een prachtige woorden, en niet te vergeten prachtige jurk (maar dat wist je al he :) ! Super foto's zeg! En nog eens bedankt voor het testen he! Tot de 16e! (ik kijk er al naar uit!!)

    BeantwoordenVerwijderen
  28. amai knap zeg!
    ik ben ook uitgenodigd voor de booklaunch ..toch geen zin om te carpoolen helemaal naar Kortrijk???
    gr
    k
    stuur anders een mailtje naar karoline.deridder@telenet.be

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Super, zo tof gedaan die streepjeskraag. Daar zou ik zelf nooit op gekomen zijn.
    Nu weet ik vrijdag alvast wie die vrouw in die prachtige jurk is!
    ps: Ik ben die in de licht blauwe jurk, die gene die ook in het boek staat.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Je kreeg mijn sterretje! ;-) Spijtig dat ik niet tot bij je ben geraakt om een praatje te doen. Vrijdagavonden zijn veel te kort...

    BeantwoordenVerwijderen