dinsdag 27 oktober 2015

Compagnie M sewing contest: Time to vote!

Stemmen voor de grote Compagnie M wedstrijd kan vanaf vandaag tot 3 november. Mijn pattern hack deelde ik al met jullie, maar mijn mix & match creatie hadden jullie nog tegoed.


Het eerste Compagnie M patroon dat ik ooit maakte was de Mara bloes en daar wou ik nu ook mee starten. Ik maakte een jurkje door de Mara met een Lotta rimpelrok te combineren en daar de druppelvormige zakjes van het Ileana patroon aan toe te voegen. 



Voor de bloes koos ik een zachte double gauze van Nani Iro en voor de rok een fluo roos Petit Pan stofje. De stoffen zijn totaal verschillend en ik heb serieus getwijfeld, maar uiteindelijk vind ik ze echt voor elkaar gemaakt. Ze zal opvallen in deze flashy combinatie, maar het is dan ook geen muurbloempje, die dochter van mij :-)




De wedstrijd vroeg aandacht voor details. Ik werkte het bloesje en de zakjes af met een gouden paspel en ter hoogte van de taille naaide ik een gouden elastiek. De knoopjes op de Mara zijn van Petit Pan en hebben fluo roze stipjes net als de stof van het bloesje, a perfect match! 



Het kleedje heeft lange mouwen en gecombineerd met een gele cardigan is deze outfit ideaal voor een mooie herfstdag. 


Mijn bloemenmeisje voelde zich helemaal in haar nopjes met haar jurk in dezelfde kleur als haar speelgoed poes! Hopelijk zijn jullie ook fan? Stemmen kan door op het hartje te klikken. Alvast bedankt!


patroon: Mara, Lotta & Ileana van Compagnie M
stoffen: Birds eye pink van Nani Iro bij Miss Matatabi en Petit Pan bij Bambiblauw

5 opmerkingen:

  1. O wat mooi! En wat heb jij een mooie dochter! Mijn stem heb je.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie combinatie van stoffen en kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heeeeeeel mooi!! Ik heb exact hetzelfde nani iro stofje, en hetzelfde poesje hebben de dochters hier ook, schattige combinatie! Wat een dotje is je dochtertje toch! Ik stem zeker! Ik ga alleen een uur nodig hebben, want zal zooooooveel prachtstukken die ik wel een stem wil geven!! Heel veel succes!!

    BeantwoordenVerwijderen