donderdag 13 augustus 2015

Naaidate voor onze Jaanu's


Toen Regina van Twee emmerkes water reageerde op mijn instagram met "nood aan een naaidate", twijfelde ik geen moment. Prompt werd een datum geprikt en het was snel duidelijk wat er op de planning stond: een Jaanu voor mijn Jaanu!


Ik weet niet of het door de komst van Regina kwam of door de planning om een Jaanu te maken of door beiden, maar we waren meteen met 5 voor een gezellige naaidate. Hou zeker de blog van Regina in de gaten, want zijn werkte die avond aan een project met een mini burrito ;-)


Het prachtige bambiblauw paneel vroeg om een Elena versie met 4 plooien, die iets minder ver doorgestikt werden om de hoofden van de koala's te sparen. De stof van de Nature 2 reeks is nog zoveel zachter dan de vorige reeks en de kleurtjes zijn ook helemaal mijn ding. Ik kon niet anders dan mij laten gaan. Grote broer komt ook nog aan de beurt…


Mijn meisje van 20 maanden past nog prima in maat 18 maanden, maar heeft zoveel kleedjes in die maat, dat ik besloot om voor de 2 jaar te gaan. Ze is van plan om zooo groot te worden, zoals ze zelf even demonstreert op de foto! Voorlopig valt het kleedje dus nog ruim, vooral de lengte is uiterst zedig te noemen.


Het was een top avondje en onze Jaanu's zijn er blij mee, de mooie Norah versie van Nicky kan je hier bewonderen. Zeker voor herhaling vatbaar!


16 opmerkingen:

  1. Mooie Jaanu :), zal daar wel gezellig geweest zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb het resultaat van die mini-burrito al gezien. Superschattig!
    Mooie Januu! De koala komt mooi tot z'n recht zo.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben afgeleid door dat schoon kind met die schone haartjes ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ze heeft nochtans een hoedje op om uw aandacht bij het kleed te houden :-)

      Verwijderen
  4. Ooooh zo schattig! Alweer een prachtig resultaat! En die koala's zo lief, past perfect bij haar!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw! Nog eens bedankt voor de fijne uitnodiging!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. schattig!!!! heel tof en wat een kleine lieve meid zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk, zo'n date! Ik stel mij kandidaat voor editie 2 ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ja, 't was heel gezellig ;)
    en het resultaat mag er zeker zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ah, zo moet je dat doen om op naaidate te mogen!
    Bij deze stel ik mij ook kandidaat voor editie 2!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh, ik ben ook tijd te vinden voor een naaidate! Hele mooie jaanu geworden. En ze draagt het weer met de nodige prinsesserigheid ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Supermooi en die Regina is een topmadam!
    Ook altijd kandidaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. aaaaah dat schattige pateeke... Ook nu weer zo een mooi jurkje, super gedaan Sylvia!

    BeantwoordenVerwijderen