maandag 3 augustus 2015

Garageverkoop nu zaterdag 8/8/15 van 10-15u te Strombeek


Met een dochter van 20 maanden en een zoon van 4 jaar en geen derde op komst, ben ik begonnen aan de definitieve opruim van babykleding, zwangerschapskledij en stoffen. Vele mooie stuks van onder andere fred & ginger, cks, lily balou, imps & elfs,... Uiteraard ook enkele zelfgemaakte stuks, maar mijn naaitempo ligt heel wat langer dan mijn shopping tempo :-)) Enkel voor de vroege vogels dus! Eens in opruimmodus besloot ik ook de stoffenkast aan te pakken en deze worden ook verkocht. 

Nu zaterdag in onze tuin van 10-15u te Strombeek! Breng gerust de kindjes mee, dan maken we het gezellig! Graag je komst bevestigen op FacebookHier alvast een kleine greep uit het grote aanbod:


Flamingo katoentje

 Voile van bij liesellove

 Petit Pan

 Canvas

 Tricot van Fragile

 Heel soepele tricot van Lucy has a secret

Dunne vogeltjes katoen

Selectie van bij Miss Matabi

Art gallery katoen

Paneelstof poes van Anne Kurris bij Mondepot

Vele bodies aan 1 euro






















Jasjes en ski pak

Zwangerschapsjurken, T-shirts, rokken, broeken, shorts,

Tot zaterdag!

12 opmerkingen:

  1. Strombeek, dat klinkt niet als iets waar ik snel zou geraken. Al een geluk dat ik geen baby's (op komst) heb en mijn stoffenkast al vol zit ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Was het in de buurt en was mijn agenda leeg, dan had ik het poezenpaneel van ke gekocht!😊
    Succes met de verkoop!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Moest het zaterdag niet verkocht geraken, wil ik het jou eventueel opsturen.

      Verwijderen
  3. Heb je nog kleine maatjes voor jongens ook? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zeker en vast! Mijn zoontje was mijn eerste, dus van dat hele kleine gerief heb ik meer voor jongens dan meisjes.

      Verwijderen
  4. Had graag kennis met jou gemaakt en mijn dochter houdt ook van nieuwe ontmoetingen met kindjes.
    Maar 120 km rijden om dan stof te kopen terwijl mijn kasten uitpuilen... Goed dat we al naar een feestje moeten zaterdag :-)
    Succes met de verkoop!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Succes met de verkoop! Knap hoor, ik kan nig geen afscheid nemen van de stoffen in mijn kast ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. jammer, ik heb de auto niet, want dat zijn al mooie stofjes... En gezien ik oorspronkelijk van Grimbergen ben, zou ik anders wel eens tot in Strombeek gekomen zijn :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En waar woon je nu? Mss is de fiets een optie, het wordt mooi weer :-)

      Verwijderen
    2. In Mechelen. Net iets te ver (voor mijn conditie dan toch) om te fietsen :-)
      Doet dat goed hé vandaag!

      Verwijderen
  7. Strombeek is me iets te ver... wel interesse voor jongenskleren vanaf 68. Zeker lily balou enz. En een winterjas heeft meneer hier ook nog nodig

    BeantwoordenVerwijderen