vrijdag 1 mei 2015

Kringloopgeluk


Vandaag geen naaiproject, maar de voor en na van een gezellig hoekje in de kamer van de dochter. In de kringwinkel vond ik een romantisch kastje voor maar 30 euro, dat ik niet kon laten staan.

De kast werd opgeschuurd en kreeg 3 lagen witte verf. De schuiven kregen een make-over met de Lola plakfolie, die in de goodie bag zat van de big blogameetup.


Het hoekje werd verder gepimpt met mooie spulletjes uit enkele leuke webshops:
flamingo poster bij wolf & wolkje
roze lak schoentjes bij hippeschoentjes
oud roze legplankhouders bij ferm living
cardigan met bolletjes bij goldfish
lamp ikea met lampenkap volgens eigen tutorial

20 opmerkingen:

  1. Dat mag je zeker 'kringloopgeluk' noemen. Zo'n mooie ladekast! En in het wit staat hij super goed in de kamer van je kleine meid!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh mooi! Altijd als ik zo'n projectjes zie heb ik zin om naar de kringloopwinkel te stormen. Maar pff, ik heb al te weinig tijd :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel tof gedaan! Ik heb ook altijd zin om naar de kringwinkel te hollen en vaak zie ik daar ook veel bruikbaars, maar eens gekocht is de zin in schuren en verven vaak ver zoek.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Knap, zeg! Dit soort projectjes doe ik zelf ook heel graag. Met een beetje moeite krijg je iets heel moois. ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schoon seg. Ik heb hier ook nog zo'n ladenkastje staan van op mijn eigen slaapkamer vroeger. Dat zou ook zo'n opfirsbeurt kunnen gebruiken. Maar schilderen doe ik nu eens echt niet graag si

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi! Ik heb ook een paar van dat soort projecten in huis staan. Het zijn tijdrovende klusjes, maar een plezier dat we er naderhand van hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi gedaan, daar zal je elke dag van genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi. Ik heb dat voor mijn dochter ook gedaan met een oud bretoens bed en nachtkastje :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schattig kastje! Wat kun je dan blij zijn met zo'n kringloopvondst he?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik heb hier in mijn woonkamer kastjes staan uit dezelfde reeks en heb deze enkele jaren terug ook in het wit gezet! Van dit kringwinkelgeluk kan je blijven genieten want ik kijk er nog steeds met veel voldoening naar!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ooooh Het geheel zirt er zo lief uit! Wat een likje verf al niet kan doen.
    Mooie kroon ook ;-)

    BeantwoordenVerwijderen