zondag 26 april 2015

KCW april 2015 #3: Een beestige sweater


Als afsluiter van de KCW nog een beestige leather sweater, ongetwijfeld het meest gemaakte patroon van LMV. 


Niet mijn eerste leather sweater, ik maakte reeds een versie voor de zoon én voor mezelf. De zoon was dringend toe aan een groter exemplaar. Voor mezelf heb ik ondertussen een beter sweater patroon gevonden, daarover later meer. 


De beestige stof komt van Cas en Nina en kocht ik op naaiweekend. Verschillende zonenmoeders gingen met een half metertje van deze stof naar huis. Het zal een schoon zicht worden, al onze beestige zoontjes samen!


De nodige okerkleurige boordstof werd tot op de centimeter correct ingeschat door de sympathieke dame van Cas en Nina. De donkerblauwe sweater was een restje van deze trui.


Alweer een perfecte sweater voor onze reis naar Canada, want naast beren, zijn er ook veel insecten. Uw ultieme anti-muggentip is altijd welkom!




18 opmerkingen:

  1. Super mooie trui in een heel mooi stofje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze print nog nooit gezien, vind hem prachtig!
    Wij nemen altijd een antimuggenspray mee. Ik wrijf mezelf er mee in (armen, benen, ...). Ik doe ook citronelladruppels op mijn lakens en kussensloop om ze ver weg te houden (de geur is sterk, maar ik kan er precies wel tegen).

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooo ! Deze beestjes vind ik echt wel cool !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke sweater. Mooi stofje en leuke kleurencombinatie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie warme kleuren!
    En wat betreft de muggen, bij een outdoor-winkel koop je echte anti-mug (met 'deet' ) mocht het nodig zijn ...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb de ultieme tip! Neem mij mee! De muggen kiezen mij er altijd uit, iedereen die bij mij in de kamer slaapt blijft gespaard :-) (true story)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahaha, tot nu toe de beste tip :-))

      Verwijderen
    2. You're welcome! Laat me dus maar weten wanneer en waar, en ik zal er zijn ;-)

      Verwijderen
  7. Oker is altijd goed! Knappe prestaties deze week, zeg

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi! Leuke stof ook en mooi verwerkt. Ik vrees dat mijn meisjes niet wild zullen zijn van deze stof...helaas....

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh Canada... lang geleden geweest. Ooit ga ik nog eens terug. Ik ben er nog steeds verliefd op. Mooie sweater. Ik vind dat dus ook een toppatroon. Simpel, maar zo comfortabel. Enneuh.. het enige wat bij mij helpt tegen muggen is DEET 30 % maar liefst 50%. Niet bij kinderen gebruiken en ook niet als je zwanger bent. Redelijk straf spul ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh Canada... lang geleden geweest. Ooit ga ik nog eens terug. Ik ben er nog steeds verliefd op. Mooie sweater. Ik vind dat dus ook een toppatroon. Simpel, maar zo comfortabel. Enneuh.. het enige wat bij mij helpt tegen muggen is DEET 30 % maar liefst 50%. Niet bij kinderen gebruiken en ook niet als je zwanger bent. Redelijk straf spul ;-)

    BeantwoordenVerwijderen