dinsdag 21 april 2015

KCW april 2015 #1


De kids clothes week is weer van start gegaan en ik heb me dit weekend al goed voorbereid. Het eerste naaiweekend van de Bezige Biezekes was een succes! Enkele sfeerbeelden volgen, eerst terug naar het thema van de dag "Wild things". Ik kan me helemaal vinden in het thema, dierenprints zijn hot.

 
Als opwarmertje begonnen we het weekend met flockerdeflock! Heel tof om al de vele mogelijkheden van de cameo sihouette te ontdekken, er waren maar liefst 3 machines mee op weekend.
 
 
Voor de zoon wist ik meteen wat te flocken, nog steeds een zebra lover pur sang. Ook voor de dochter koos ik voor zwart-wit met een zacht roos detail.  
 
 
Ze beiden op de foto krijgen is een uitdaging. De kleinste heb ik alvast gevangen gezet in haar schommeleend, zodat ze er niet vandoor zou gaan.
 
 
Ook de welgekende omkopingstruc met snoep moest ingezet worden.
 
 
Hier volgt het foto verslag van ons weekend, te beginnen we met de groepsfoto en 10 volledig tot in de puntjes afwerkte hemdjes!
 
Late night sewing 2 avonden op rij tot ver voorbij middernacht.
 
Cas en Nina op bezoek!
 
We konden niet aan de verleiding weerstaan en kochten meteen volledige rollen stof :-))
 
Nee hoor, wel even helpen inladen van de "overschot" in de camionette.

De volledig kleding berg geproduceerd door alle Bezige Biezekes samen met onder andere moois van deze dame.

Als afsluiter de wapperende hemdjes, onze pronkstukken!








13 opmerkingen:

  1. Waaw! Hoe leuk! Zowel de t-shrits als de foto's van jullie sewing weekend! Zag er superleuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Amaai wat een mooie collectie naaiden jullie bij elkaar :-), zo kleurrijk! Ik ben bijna klaar met een panda trui, ... volop panda overload haha :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, zo'n weekend is altijd genieten he... het zag er in ieder geval plezant uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat zag er leuk uit! Wat een leuke hemdjes allemaal! Ook jouw t-shirts zijn super cute!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, wat een berg 'moois'! Ik ben ook grote fan van jouw zebra. Die Cameo, dat ziet er toch tof speelgoed uit. (An)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk zeg zo'n weekend en ook je creaties met de cameo, leuk speelgoed ; )

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke foto's! Ziet er mij een gezellige boel uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ooit wil ik ook mee naar zo'n naaiweekend...lijkt me zalig.Jullie hebben goed gewerkt.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk verslag van ons meer dan geslaagd weekend! Bedankt voor de zebra, zoonlief staat beeldig met zijn zebra t-shirt. Als je de cameo nog eens wil gebruiken, laat maar weten! Tot donderdag!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt om jouw cameo mee te pakken! Het was een toffe ontdekking en ik heb nog wel nieuwe inspiratie!

      Verwijderen
  10. Vooral dat naaien tot ver na middernacht x 2 inspireert me ;) alsook die berg prachtige naaisels!

    BeantwoordenVerwijderen