vrijdag 3 april 2015

Big Blogameetup 2015

Vorig jaar toen ik nog een bloggroentje was, las ik met veel interesse de verslagen van de big blogameetup. Dit jaar schreef ik meteen in om het live mee te maken! Al was ik wel een beetje zenuwachtig om in mijn uppie een zaal vol onbekenden binnen te stappen. Dit moment werd mij last minute bespaard, toen Judith van Dietemiet voorstelde om met haar en nog 3 andere gezellige blogmadammen mee te rijden.


Eenmaal aangekomen bleek de "vrees van de onbekenden" ongegrond. Mijn blogidolen waren even sympathiek in het echt als op hun blog en de gesprekken liepen zeer vlot. Te vlot. Soetmin moest ons regelmatig aanmanen tot stilte. Het is nu eenmaal moeilijk om stil te zijn met zoveel toffe, leuke, enthousiaste, stijlvolle, zotte, lieve, grappige,... blogsters om je heen! De presentatoren zijn er toch in geslaagd om boven het rumoer uit te stijgen en  de "take home message" is overgekomen.
* Sponsers zijn belangrijk voor het voortbestaan van de big blogameetup.
* Met een concreet voorstel om je blog naar de next level te tillen, kan je je wenden tot Jo Thuys.
* En vooral bedankt aan alle sponsers voor de goedgevulde goodie bags!

 Mijn persoonlijke favorieten:
De kortingsbon van 25 euro van goldfish, waar ik deze 2 mooie stuks mee kocht.


25% korting bij bambiblauw, waar ik me helemaal heb laten gaan in de prachtige Lotte Martens collectie.

11 opmerkingen:

  1. Allé nu, dat mijn blog niet onder de "stijlvolle" gelinkt was ;) haha, nee, ik geef je volledig gelijk, het was super gezellig en ik was heel blij jou in 't echt te ontmoeten en te zien dat je helemaal aan mijn beeld beantwoordde!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jouw blog kon ik onder veel linken, maar er moesten keuzes gemaakt worden, he :-)

      Verwijderen
  2. Die kletsende madammen toch, hé! ;o) Fijn je te ontmoeten. Bij een volgende gelegenheid zorgen we ervoor dat we wat langer kunnen kletsen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk je daar nog eens terug te zien. Volgende keer een langere babbel!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik herkende je meteen, zo fijn om je in levende lijve te zien! En bedankt voor het compliment, ik heb hetzelfde idee over jou!
    PS. Goed dat ik dat hier lees van Bambiblauw, ik plaatste net een bestelling (deadline was blijkbaar vandaag :-) )

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, ik werd gelinkt onder "lieve" :)
    Leuke goodies heb je geshopt nog! Ik ga mijn Goldfish bestelling nog ophalen en ben reuzebenieuwd! En al helemaal benieuwd naar wat je met de Lotte Martens stofjes gaat doen.
    Ik pleit voor nog een bloggers meet-up dit jaar, maar dan alleen voor het tetteren!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. mooie keuze .. je maakte nuttig gebruik van je bonnen;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. We hebben de kans (tijd) niet gehad om elkaar even te 'begroeten'... Hopelijk een volgende keer, de toffe madam achter een stijlvolle blog wil ik altijd wel leren kennen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hihi de enthousiaste :-) meestal ben ik de introverte, dus ben blij ;-)
    <3 de lotte martens stofjes

    BeantwoordenVerwijderen