zondag 22 maart 2015

Theo in tricot


Exact één jaar geleden verscheen mijn blog online en dat wordt gevierd met de prijsuitreiking van de ananasjes give away! De zoon in zijn Theo hemd met prachtige walvissen is de onschuldige hand van dienst. 


Het aantal reacties vond ik overweldigend! 137 lotjes werden in de pot gedaan: alle unieke reacties + de instagram volgers een tweede maal.


Het jaartje bloggen was eveneens overweldigend! Bedankt aan alle fantastische volgers, jullie fijne reacties doen mij altijd veel plezier! Vandaag klok ik af op 345 volgers via bloglovin en 1001 reacties :-) Wie weet ontmoet ik enkele van jullie volgende week op de bigblagmeetup, ik kijk er naar uit!


Ondertussen heeft de zoon alle lotjes in de pot gedaan en eens flink geroerd.


Over Theo kan ik kort zijn: een super patroon, ook in tricot! Het was iets moeilijker om alle details proper af te werken in tricot, maar dat had ik er voor over, want tricot hemdjes worden hier nu eenmaal meer gedragen dan katoen. Speelproef en toch een mooi hemdje!


Hij houdt de spanning er in. Eerst nog even spelen met de viewmaster voor we overgaan tot de trekking van de winnaar. Bewondert u ondertussen de details van Theo: rekbare zelfgemaakte paspel aan het zakje en rugpas, poging tot doorlopende print en kampsnaps voor het gemak.


 Mijn deugeniet is er dan toch klaar voor!

 De winnaar is getrokken.


De winnaar is nog onleesbaar...


Eindelijk gekend: Proficiat aan Liezewiezewoes! Jij mag je gegevens mailen naar sylviapintens@gmail.com en dan komen de ananasjes naar jou toe! Nog een laat verjaardagscadeau om de pijn van de "3" te verzachten :-)


Patroon: Theo van zonen 09
Stof: walvissen tricot bij Mondepot

36 opmerkingen:

  1. Een heel mooie Theo! Dat lijkt me inderdaad niet zo makkelijk in die stof en knap ook dat je de walvissen vooraan over de splitsing door kon laten lopen.
    En ik kom ook volgende week :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig hemdje! De walvissen liggen hier gelukkig ook nog te wachten.
    Ik kom ook, volgende week.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke Theo! Het stofje komt mij erg bekend voor (ik kocht het ook ; ) Knap zeg, in tricot! Ik waag mij komende week eerst maar eens aan een 'gewone' stof : )

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hier ligt een broertje van jouw hemdje klaar :-) Het geraakte nog niet op de blog. Fan dus! (An)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dan moeten de "broertjes" eens samen poseren, he :-)

      Verwijderen
  5. Wat een zalige Theo... Je doet het elke keer!!! Zo hard fan!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een zalige Theo... Je doet het elke keer!!! Zo hard fan!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Proficiat met je blogverjaardag, en je schone hemdje!
    En wie weet zien we elkaar zaterdag wel :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hier liggen de walvissen klaar met eenzelfde doel :). Maakte je dezelfde maat als je in katoen zou kiezen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De walvissen zijn gemaakt voor Theo's, he! Ook getwijfeld over de maat, ik koos maat 110 small voor mijn grote, bijna 4- jarige. Plan nog eentje in katoen en ga hiervoor dezelfde maat nemen.

      Verwijderen
  9. Prachtige theo! Zalig die langgerekte prijsuitreiking ;) En *lichtelijk* jaloers op liezewiezewoes :) Tot zaterdag!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat staat hier ook nog op het programma: een tricottheo :-) Dat stofje is voor de theo gemaakt, vind ik. Prachtig, die details!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik was meteen fan van dit stofje. Met spijt in het hart toch maar niet gekocht. Onze zoon wordt morgen 10 ... Dit is dan ook de reden waarom ik er volgend weekend niet bij ben. Feestjes te gaan!
    Ik blijf je volgen hoor, want al veel moois hier gezien!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zo tof! Dat moet heel comfortabel zitten (en ook hier: tot zaterdag! :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie theo en ongetwijfeld comfortabel erbovenop in tricot!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh zo'n schoontje! Ik moet toch eens iets doen aan mijn tricot-hemdjes-vrees :-)
    See you saterday!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Schoon en makkelijk zittend, toppertje!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. prachtig, en ik hou niet enkel van het hemdje, ook van je foto's

    BeantwoordenVerwijderen
  17. zalig in dat walvissenstofje! Dat was er jammer genoeg niet meer toen ik bestelde, maar heb wel nog de bootjes liggen en als ik dit hemdje zie, dan kriebelt het hier om ook aan de slag te gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een schoon kind ... jongens zijn toch extra knap als ze een hemdje dragen hé

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt! Ja, dat vind ik ook, de zoon is om op te eten in zijn hemdje :-)

      Verwijderen
  19. Heb je bepaalde dingen anders gedaan met een naaien van de Theo in Tricot? Hier ligt hij ook te wachten... Zelfde naadwaarde aangehouden? Ik zat zelf te denken om de rugplooi volledig weg te laten, is dat een optie denk je?
    Alvast bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zelfde maat en naadwaarde genomen, maar rugplooi vaststikken is een goed idee om de Theo wat aanpassender te maken. An van de paspelpoezen deed het zo.

      Verwijderen