vrijdag 27 februari 2015

Holly , het hert


Eindelijk af na weken haken in de zetel, presenteer ik Holly, het hert.  De geschatte tijd om deze knuffel te haken is een volledig seizoen van de serie "Orange is the new black".


Ik vertelde al enkele keren, hier en hier, dat ik deze winter het haken ontdekt had. Nu de winter voorbij is worden de haakpennen terug opgeborgen. Naaien is toch meer mijn ding!


Holly, het hert uit het boek "Amigurumi & forest friends"
Wol van wolplein.nl
Knoopjes uit de bomma haar naaidoos
Dozen van de Ikea Bräkig collectie


18 opmerkingen:

  1. Schoontje! Mij lukt het toch niet zo goed om te haken terwijl ik tv kijk, dan krijg ik gegarandeerd fouten...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh tof en mooie kleurtjes. Ik ga daar niet aan beginnen; 1 verslaving is al meer dan genoeg ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, heel mooi gelukt, en superschattig in die pastelkleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Maar het hertje zal wel heel veel jaartjes bij jullie blijven, zo'n lieverd! Haken en breien is bij mij ook steeds van voorbij gaande aard. Momenteel alleen maar stofjes, stofjes, stofjes ...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is waar, de kindjes zijn er heel blij mee en zullen er nog heel lang kunnen mee spelen.

      Verwijderen
    2. En wie weet wel de kleinkinderen ;-)

      Verwijderen
  5. Toch een prachtig hertje overgehouden aan dit 'uitstapje'. Hoe leuk ook, achter de naaimachine toch wat sneller resultaat, vind ik!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schattig beestje, ik vind het heerlijk om te haken bij de tv als afwisseling op het naaien (want dat blijft nummer 1).

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Superschattig! Ik vind haken ook heel leuk maar met al het naaien, vind ik er de tijd niet voor. Maar Tv kijken en haken tegelijk lukt mij niet. Hoedoededa?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk! Haken/breien voor de tv helpt mij om niet in slaap te vallen 's avonds :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heerlijk als je even voor de tv zo'n schattig hertje kunt haken!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ik verkies ook wel naaien boven haken en breien, maar als ik wil zetelhangen is dat een waardig alternatief om toch met iets bezig te zijn dan :)
    Het werd een prachtig hertje!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooi geworden! Ik ben een tijdje geleden ook aan een knuffeltje begonnen, maar ik gaf helaas op! Er kruipt meer werk in dan je denkt hè!

    BeantwoordenVerwijderen