zondag 11 januari 2015

Goede voornemens



Voor "Lily & Woody" heb ik 3 goede voornemens, waarvan ik het eerste reeds uitgevoerd heb:
1. eigen labels
2. de blog uitbreiden met overzichtelijke tabbladen voor tutorials/patronen, bakstenen stoffenwinkels in het buitenland,...
3. naar de big blogameetup gaan in de lente van 2015


De geweven innaailabels bestelde ik bij nominette en met de kortingscode uit de laatste editie van La maison victor heb je nog korting tot februari. Het eerste label werd ingenaaid in een haarspeldenzakje volgens het patroon van handmade mieke.


Stoffen: soft cactus
Een passende kampsnaps ontbreekt.


De haakwoede is nog steeds aan de gang... De rondslingerende haakpennen vroegen om een praktisch opbergzakje.


De buitenzijde is een lapje vaste steken van 29 x 22 cm, waar ik toch bijna 3 uur zoet mee ben geweest.  Weliswaar gezellig in de zetel voor tv, maar ik besef nu al dat er voor haken véél geduld nodig is. Een groot verschil met naaien, toch voor mij, want ik geef graag gas!


De stof voor de binnenzijde is een restje van dit project.


Uiteraard werd het label ook niet vergeten.


Gelukkig nieuwjaar! 
Wat zijn jullie goede (blog)voornemens?

10 opmerkingen:

  1. Leuk, je eigen labels! Ik denk er ook over, maar eerst een logo verzinnen....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi label! Mijn grote voornemen is tijd inwisselen van inspiratie opdoen, naar vooral zelf bezig gaan! (toevallig vandaag ook net over geblogd ; )

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie voornemens! Ik ga proberen zoveel mogelijk kledij voor de kids zelf te maken ... benieuwd of me dit gaat lukken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Labels staan hier ook op mijn verlanglijstje maar ik weet nog niet precies hoe die eruit moeten zien en verder hoop ik je te ontmoeten daar in de lente :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo tof ! (leuk idee om het haken met naaien te combineren)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie labels! En goeie voornemens. Dat haarspeldjeszakje staat hier ook nog op het programma. En nu niet vergeten om je label in te naaien (dat overkomt mij nl. steeds weer).

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ah labels, goed plan! En een haaknaaldentasje ook! Want die slingeren ook steeds overal!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi label!
    Dank je wel voor de link naar mijn blog, het haarspeldzakje is nog steeds een toppertje :-) Ook die van jou is prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik ga me ook eens aan labeltjes moeten wagen! Handig ook nu Elysse naar het klasje gaat!

    BeantwoordenVerwijderen