zondag 21 december 2014

10 van 2014

Het is weer de tijd van de jaaroverzichten! Het stokje dat al even de ronde doet in blogland past daar perfect in. Bedankt Mieke en Annick om het stokje aan mij door te geven! Ik heb genoten van jullie foto's en verhalen en hoop al op een big blogameetup 2015 om jullie ook in het echt te ontmoeten.

Ik begin mijn 10 meteen met 12 foto's, eentje voor elke maand van 2014. Mijn dochter van januari tot december:
* op 1 maand oud zo groot als nijntje, die naast haar zit
* op 1 jaar 3 keer zo groot als haar nijntje!

Het was een jaar van eerste keren, hier haar eerste keer in de sneeuw tijdens een tripje naar Winterberg.

De zoon bij momenten een topmodel, hier in zijn Theo hemdje

Op andere momenten wil hij alleen maar smoelen trekken met een heel grappig resultaat tot gevolg, hier bij Myra fotografie.

Mama en zoontje dat is <3, hier op vakantie in Italië.


Foto's van mijn 2 schatjes samen, een uitdaging om ze allebei mooi in beeld te brengen. Mijn favoriete foto komt van de klikmobiel!

Soms lukt het spontaan, als ik ze samen zie lachen en spelen, dan smelt ik nog steeds.

Een familiefoto met ons vieren tijdens een weekend aan zee.

Vorige week gingen we op citytrip naar New York voor het eerst zonder de kindjes. Een bruisende stad en echte aanrader, ook op vlak van stoffenwinkels, daarover later meer...

Nog eentje van de klikmobiel: Fijne feestdagen iedereen!

Ik ben benieuwd naar de 10 van Marte, Jo Bee, Marie-Paule en Nicky, het stokje komt jullie richting uit.

14 opmerkingen:

  1. Toch altijd een wonder hoe snel een kind verandert in het eerste levensjaar! Mooi gezinnetje.
    Enne er is iets op komst naar jullie ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh super leuk om te zien! Geweldig idee trouwens om elke maand een foto te nemen, dat moet ik ook doen bij Oliver!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zeker doen, ideetje kwam van pinterest. Denk dat ik nog doorga tot 2 jaar, nog niet klaar om er mee te stoppen :-)

      Verwijderen
  3. keischattig met dat nijntje!
    en gezichtje eerste-sneeuw-foto, smelt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh dat eerste overzichtje. Wou dat ik ook zo slim was geweest! en nu we meneer lilyenwoody ook op foto zagen is meteen duidelijk van wie de dochter haar looks heeft :) Mooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh geweldig die fotos elke maand! Had ze vaker gezien en me ook voorgenomen maar helaas ben ik niet zo consequent.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk overzicht., leuk om te lezen en zien. En zo schattig de fotootjes van het eerste jaar van je dochtertje! Ik ontdekte toevallig (toen ik keek wie Kathleen is) dat je het stokje aan mij hebt doorgegeven! Wat leuk! Ik doe mee ; )

    P.s.: Benieuwd naar je belevenissen in NY en met je stoffen-shopping!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb Kathleen veranderd in Jo Bee, denk dat daar een foutje ingeslopen was. Benieuwd naar je foto's!

      Verwijderen
  7. Oh, wat groeien die kleintjes toch snel! Straks loopt jullie popje rond en dan zijn het weer heel andere foto's :) Ik had daar ook moeten aan denken, zo elke maand eenzelfde foto. En de Klikmobiel ga ik ook eens uitproberen. Bedankt om het stokje door te geven. Ik ga er later deze week werk van maken! Fijne kerst gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Tof dat je meedoet, kijk er naar uit! Fijne feestdagen voor jullie!

      Verwijderen
  8. Schattig <3 !! Echt leuke foto's van een mooi gezinnetje!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Moh, die foto's op de sofa zijn fantastisch! Echt iets leuk om op terug te kijken! Veel foto's van je kindjes in je jaaroverzicht. Ik ken dat: je leeft en ademt voor die kleintjes, zeker als ze nog zo klein zijn als die van ons! Vrolijk Kerstfeest!

    BeantwoordenVerwijderen