dinsdag 4 november 2014

Sunshine Blog award


Marie-Paule van So Popo Sew nomineerde mij voor de Sunshine Blogger Award! Een groot compliment en een fijne appreciatie om mijn 50ste blogbericht mee te vieren!
Ik leerde Marie-Paule kennen op de Lucy dress workshop van Compagnie M en sinds dan volg ik met veel interesse haar eigenzinnige blog.


Punt 1. en 2. van "de regels" zijn al voldaan, over naar de random facts. Ik ga een rondje "laatste" doen, bvb het laatste boek dat ik kocht was dit hieronder. Daar komt ook dit "laatste" idee vandaar!


1. Het laatste project dat ik maakte was een babylegging. Een snel en erg leuk patroontje dat ik testte voor Emma en Mona. Ik combineerde de 2 opties van het patroon: ik werkte de taille af met boordstof en zoomde om aan de pijpen.


 Wat een schattig poepje, he :-)

2. Het laatste stofje dat ik bestelde bij bambiblauw:

3. Het laatste stofje dat ik toevoegde aan mijn verlanglijst is te krijgen bij de stoffenkamer:

4. Het laatste cadeautje dat ik kreeg, kwam van een vriendin, die mijn smaak goed kent!

5. Laatste vintage aanwinst is deze oude naaibox gekregen van de Bomma.

6. Het laatste magazine dat ik digitaal doorbladerde was de Stylo 3, waar prachtige creaties instaan van onder meer 3 topontwerpster: Eva Maria, Mamasha van Zonen 09 en Marte van Compagnie M.

7. Het laatste boek dat ik voorlas voor mijn zoontje is zo mooi getekend, om bij weg te dromen.


Marie-Paule nomineerde al verschillende van mijn favoriete blogs. Enkele zonnetjes in blogland die voor mij niet mogen ontbreken zijn:








10 opmerkingen:

  1. Zo tof, die 'laatste' feitjes! En schoon stofjes in de kast/ op het verlanglijstje :) en dikke merci voor de eervolle nominatie! Ik moet zeggen, ik ben slecht in dat soort dingen, maar mss moest ik er nu toch eindelijk eens werk van maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tof dat je er zo snel op gereageerd hebt! En leuke feiten op deze manier. Ik vond je legging en outfit top, had het al op Fb gezien en het past je schattige meid zo mooi! En van Love at first stitch ga je veel plezier hebben! Ik maakte net de rok van de cover, het beste patroon dat ik tot nu toe gehad heb qua snit. Groetjes, Marie-Paule

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je nominatie! En wat staat de legging schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo benieuwd aan het worden naar het nieuwe boek! Superlegging!
    Onze jongste kwam gisteren thuis met het kijkboek uit de bib. Ziet er naar uit dat ze een goede smaak zal hebben, want ik vind die tekeningen heerlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Terecht nominatie! Ik ga toch nog eens bij jou in de leer moeten gaan om mijn eigen blog wat op te smukken. Misschien een ideetje voor een avondje met de bezige biezekes ;-). Ik heb hetzelfde stofje gekocht bij bambiblauw maar dan in het groen. Tot volgende week!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt! Avondje bloggen kunnen we zeker eens doen :-) En ik kom bij jou de cameo leren gebruiken!

      Verwijderen
  6. Wauw, ik kan niet geloven dat ik genomineerd ben! Het is een hele eer! Bedankt! Ik ga er werk van maken :-)!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik had je blog al gelezen, maar niet goed opgelet! Wist ik veel dat ik genomineerd zou worden!! Het is hier even een gekkenhuis, dus of ik er zelf aan toe kom is nog even de vraag. Maar ik voel me heel erg vereerd :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. je stofjes zijn toegekomen ... bedankt...
    ik zag dat je uit de buurt bent, als je eens zin hebt om samen te naaien of eens naar de babbelende bobijnen te komen, let me know....

    BeantwoordenVerwijderen