woensdag 12 november 2014

Herfst Hanami


We werden de laatste tijd verwend door het mooie herfstzonnetje, ideaal om foto's te nemen van een nieuwe herfstoutfit! Hier mijn dochtertje in haar 2de Hanami jurkje. De eerste Tiny style Hanami smaakte naar meer en aangezien het patroon al klaar lag, was dit een snel projectje.



Het jurkje was net op tijd klaar om mee te nemen op een midweek Hof Van Saksen in Noord-Nederland. Een aanrader zowel voor de kindjes als voor de ouders, waar je meer over kan lezen bij de Leuke wereld


De kindjes hebben zich er kostelijk geamuseerd! Al amuseert mijn dochtertje zich op deze leeftijd wel overal, ze is zo'n echt "frullemieke". Geef haar iets nieuws in de handjes en dat wordt bestudeerd en gedraaid en gekeerd. Die schattige, kleine vingertjes zwaaien nu sinds kort ook "dada" <3


Het stofje fantasy forest is van Michael Miller en ik kocht het bij Habiba in Leuven. In haar kast vond ik een assorti cardigan van Petit Filou en kousenbroek van Lily Balou.


Ik blijf nog even in het herfstthema met het nieuwste patroon van Compagnie M dat vandaag gelanceerd werd. Maandag 17/11 kan je mijn creatie bewonderen in de Lotta skirt pattern tour!


12 opmerkingen:

  1. Oh wat een heerlijk jurkje van zulke geweldige stof en het matched geweldig met die cardigan. Heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie outfit' kleuren staan haar geweldig goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk setje, prachtige herfstkleuren! En een plaatje die dochter van je ; )

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Michael Miller is toch een krak, he ;) Heel mooi gedaan! Ze gaat bijna staan, de dochter!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig kleedje en wauw, dat stofje steekt al een tijdje mijn ogen uit. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. <3 herfst en al die prachtige maaksels!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een cutie! Heerlijk stofje, en mooi gecombineerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig zeg! Wat staat ze mooi met die kleuren. De cardigan lijkt wel gemaakt om bij het kleedje te dragen...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo schoon toch ... die herfsttafereeltjes !

    BeantwoordenVerwijderen