zondag 19 oktober 2014

Opruim Give-away


Weinig naaitijd tegenwoordig, daar valt dus weinig over te bloggen. Nu vind ik zelf blog berichten over naaikamers en hoe deze efficiënt te organiseren altijd heel interessant. Vandaar een blik achter de schermen van mijn eigen plekje in ons huis!  


De interieurfoto's van mama van vijf zijn een grote inspiratie, altijd zo helder, licht en kleurrijk! Ze is dan ook volledig terecht genomineerd voor de Weekend Knack blog awards


Voor de gelegenheid heb ik een grondige opruimactie ondernomen:
* alle verdwaalde draden opgezogen
* naaiboeken netjes op een rij
* paspels en garens in de juiste pot


* alle stofjes opgevouwd en geschikt volgens materiaal en grootte van de lap


* knopen en kampsnaps gesorteerd per kleur


* alles wat het daglicht niet mag zien, werd in de eigenhandig geschilderde kastenwand gepropt :-)


Bij zo'n opruimactie hoor je natuurlijk weg te doen, wat niet meer in de kasten past. Bij deze dus een eerste give-away! Het zijn niet de meest up-to-date stoffen, maar misschien ziet er iemand nog wel een leuk projectje in uit het nieuwe boek "Zo geknipt 2" bvb een laptophoes, toilettetas of koffertje?


Foto1
Foto 2
Foto 3 en 4


Wat moet je doen? Volger zijn of worden is altijd leuk :-) Laat een berichtje achter en geef aan welk pakje het liefst zou winnen. Bvb 1-2-3 : Pakje 1 (3 stofjes op foto 1), pakje 2 (3 stofjes op foto 2) en pakje 3 (2 stofjes op foto 3 en 4 samen). Aan het einde van de herfstvakantie op 2 nov zal een onschuldige kinderhand de winnaars bekend maken. Veel succes!

36 opmerkingen:

  1. Een perfecte omschrijving: licht, helder en toch kleurrijk. Heel mooi; jouw kamertje! Alle stoffen zijn leuk om te krijgen, toch ga ik voor 2-3-1-4 :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke naaIruimte. Ik moet het stellen met een vak in de kelderkast en een bureautje in de living. De dochters kiezen voor pakje 2.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. superleuke ruimte die je hebt,
    lijkt me een zaligheid om daar in te kunnen werken :)
    ik zou graag willen gaan voor pakje nr 1 :)

    Grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie naairuimte! Ben fan van jouw kleurrijke kast!
    Ik heb de oudste dochter laten kiezen en zij kiest de volgorde: 1-2-3.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. goed opgeruimd ;-) in die van mij is een bom ontploft hihi
    ziet er een gezellig plekje uit
    ik doe graag mee voor pakje 2 of 1

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super georganiseerd zeg!! Dat is bij mij nog niet het geval :s Ik zou graag pakje 1 - 3 - 2 hebben…. Als het bij mij eens opgeruimd geraak zullen er ook wel eens pakketjes in een give away zitten!! Dank je!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Supertoffe naaikamer!
    Ik doe graag mee aan de give-away.
    Mijn voorkeur is: 1-2-3.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Tikkeltje jaloers op jouw ruime naaikamer, hier zal ik moeten wachten tot er eentje het huis uit trekt ... Ik waag graag eens mijn kans voor pakketje 3 (4,&1)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw, een echte naaikamer kan ik alleen maar van dromen. Ze ziet er erg netjes uit nu! En ik ben gek op dat uilenstofje van foto 2.. Dus ik ga voor 2-1-3

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Tof gedaan! Ik doe graag mee voor pakketje 3.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zo een zalige naaikamer. En proper. Op jouw geschilderde kasten ben ik toch een beetje jaloers. Knap! Wat de stofjes, betreft: 3-2-1

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk!!! Ik doe ook graag mee voor pakje 1!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat heerlijk opgeruimd! En leuk, de stofjes give-away. Ik doe mee voor pakje 1!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Opruimen kan toch eens goeddoen eeh, ik doe mee, mijn volgorde 1-2-3

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik wou dat ik ook zo'n fijn plekje had :-) Voor de give-away is dit mijn volgorde: 3-1-2.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuk zo een give-away als resultaat van een opruimactie ;) Ik waag mijn kans! Dit is mijn volgorde: 2-1-4-3

    BeantwoordenVerwijderen
  17. tof ! ik wil je graag van je overschot ontlasten en doe graag mee voor pakje nummer 1 . Maar als dat niet kan is 3 en 2 ook zeer welkom !

    BeantwoordenVerwijderen
  18. mooi plaats om te naaien. Ik zou graag mee doen voor pakje 3 en 4 groetjes sylvie.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuk! Met een klein meisje in huis kan ik met een klein lapje stof al een hoop leuke dingen doen!
    1-2-3

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Super leuk zo een georganiseerde kamer! Moet ik ook dringend een dien!
    Mijn favorieten: 1-4-2-3!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Zalige naaiplek!
    Ik doe mee: 2/1/3 is mijn keuze!
    Dankjewel voor deze kans!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ook ik waag een kansje voor leuke stofjes:1-2-4-3

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een leuk naaiplekje! Mijn favoriet is pakje 2

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ooh! Wat een leuke inspirerende kamer! (schitterende kasten)
    Ik doe graag mee voor 1_2_3!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Prachtige naaiplek! En een leuke give-away! Ik doe graag mee voor 1-3-2.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Leuk, ik doe graag mee! Mijn voorkeur zou zijn 3-1-2...

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Aangezien ik een compleet zwak heb voor uiltjes, waag ik graag een kansje voor pakje 2. :-)
    Ik zou ook dringend eens moeten opruimen, je naaikamer is heerlijk licht!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Knappe ruimte ... en geweldig die doorzichtige potten ...
    Ik doe graag mee met je give-away en ga voor pakketje 1

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Toffe mat zeg!! Ik doe graag mee voor pakje 2 of 4...

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Mooie naairuimte! En zo netjes :-) Ik doe graag mee voor een pakketje: 2-3-1

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Superleuk knopentapijtje! Waar vond je dit?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ikea! Ik noteer je naam ook meteen voor de give-away, hé!

      Verwijderen
  32. Heerlijk vrolijke kamer en ook zo netjes opgeruimd. Ik vind het ook fijn als thuis alles zo netjes is, maar dan ben je natuurlijk wel vaak bezig met opruimen of stofzuigen.

    BeantwoordenVerwijderen