woensdag 22 oktober 2014

KCW oct 2014: #1 Julia



Om mijn recent opgeruimde naaikamer terug in te wijden, heb ik mij ingeschreven voor de kids clothes week. Een mooi initiatief en een duwtje in de rug om te naaien wat mijn kids nog ontbreken in hun herfstkleerkast: warme truien!

Ik begon met de Julia sweater van Compagnie M en die was binnen het uur af. Eindelijk begrijp ik de Julia verslaving van Bellelien :-) Dit leuke truitje zal veel gedragen worden, het is echt een ideale speeltrui voor de crèche!

De bambi tricot van Bellelien past in het KCW thema "storybook" en mijn dochter staat er zo schattig mee.

Genoeg geblogd, tijd om terug een uurtje achter de naaimachine te kruipen voor de volgende warme trui: olé voor de zoon!


8 opmerkingen:

  1. Ik kan even niet volgen... wanneer is die dochter van jou zo gegroeid? ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaja, het wordt een groot meisje :-) De deadline voor haar eerste verjaardagsjurk komt dichterbij!

      Verwijderen
  2. Schattig staat ze er mee! Veel plezier / succes deze week!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Julia-verslaving? ik? nneeeeuuuuuh :-D
    Mooi truitje trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Toch een leuke verslaving, he! Ik ben ook verkocht!

      Verwijderen
  4. haar haartjes zijn al zo mooi lang zeg! mooie truitje ook!

    BeantwoordenVerwijderen