woensdag 13 augustus 2014

Recycle project: Part II


Het tweede stuk dat ik opviste uit de kringloopwinkel was deze vormloze bloes. Het vrolijke oranje bloemenstofje deed me met veel verbeelding aan Petit Pan denken. Het werd dus onmiddellijk gekocht, voor amper één euro kan je niet sukkelen, hé!


Het patroon voor het babykleedje is er eentje van Mieke, ze maakte onlangs nog een variatie op het eigen recept met kampsnaps.  Ik maakte het al eerder in het kort, een lange versie had u nog tegoed. Echt een toppatroontje dat ik met plezier nog verschillende keren van onder mijn naaimachine wil doen rollen!


De foto's werden ook voor Part II genomen met retro attribuut van op kapazaa, in ere hersteld met een likje verf. 


Mijn kleine meid gaat hier nog veel plezier aan beleven, zowel aan de schommeleend als aan het kleedje! De foto bovenaan van haar in volle actie is trouwens bewerkt met de app van kind en gezin #babybeweging. Een tof initiatief voor de instagram lovers!




11 opmerkingen:

  1. wat een fijne vondsten! en dat behangpapiertje ligt hier ook te wachten op eindelijk eens opgehangen te worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt leuk stofje! En wat een schatje ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een ongelofelijk schattige foto's. En waw, voor de recyclage en remake van het jurkje. Echt straf!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg mooi! En dat voor 1 euro. Bij ons in de kringloop hanteren ze iets hogere prijzen helaas...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Tof! Een zeer geslaagde "voor" en "na" hoor dit!

    BeantwoordenVerwijderen