zaterdag 2 augustus 2014

Nieuw leven

Het populairste geboortecadeautje in blogland is ongetwijfeld de Lua slaapzak! De keuze was dus snel gemaakt voor het petekindje van mijn man. Ik wou het cadeautje zeker op tijd klaar hebben om meteen in het ziekenhuis af te geven. Gelukkig heeft het kleine wondertje de uitgerekende datum goed gerespecteerd, slechts 1 dagje te vroeg.


Een eerste Lua maakte ik voor de naaiwedstrijd van Straight Grain. Deze keer ging ik voor een zomer en tussenseizoen versie gevoerd met roze badstof. Wel opletten dat de badstof niet gekneld raakt in de blinde rits heb ik gemerkt.


De tulpenknoopjes komen van bij Georgette en waren in een mum van tijd uitverkocht, anders had ik graag een grote voorraad in alle kleurtjes ingeslagen.


Bij Eva Maria zag ik een prachtige Lua met bijpassende knuffel, een leuk extraatje. George, the puppy werd, gezien de gekozen stof, vervangen door een zelfgetekend mini olifantje geïnspireerd op dit retro beest


De peter heeft zijn steentje bijgedragen door het olifantje eigenhandig op te vullen!


Slaap zacht, klein meisje.

6 opmerkingen:

  1. Leuk! Schattig ook, die knuffelolifant :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooi mooi mooi .... idd de meisjesversie van de mijne....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Om die reden heb ik de badstof nog eens doorstikt op de naadwaarde, minder kans op vastzitten... Maar wat een mooie versie heb je gemaakt, en die knoopjes, die waren het eerste wat ik zag ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor de tip ivm de badstof, ga ik zeker onthouden!

      Verwijderen
  4. Heel lief! Daar zal ze vast heerlijk in slapen...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heerlijk in toeven, in zo een mooie slaapzak!

    BeantwoordenVerwijderen