zondag 24 augustus 2014

Back to the gym


Nee, back to the gym is niet voor mij bedoeld, al heb ik me wel voorgenomen om weer te starten met joggen... Het kleuterturnen gaat weer van start samen met het begin van het nieuwe schooljaar. Een turnzak kon mijn zoontje nog goed gebruiken en net dit project stond op het programma van "De bezige biezekes". Eindelijk een leuk naaiclubje in de buurt gevonden! Sinds de talloze blogposts over het gestikte wijven weekend was ik stiekem ook op zoek naar zo'n gezellige bende. De eerste avond bij de bezige biezekes was alleszins een succes: toffe madammen, veel gekletst en lekkere tiramisu gegeten. De avond vloog voorbij en we keerden huiswaarts met een afgewerkte turnzak volgens het recept van hilde@home onder de deskundige begeleiding van Nicky, waarvoor dank!


Als extraatje maakte ik nog een Pim, na de retro versie deze keer eentje in monsterspons. Mijn zoontje zijn oogjes glunderden bij het zien van dit stofje en bovendien vond hij de spons "superzacht" zei hij zelf.


Let u vooral op de volkomen toevallig doorlopende print tussen de 2 voorpanden!


Het shortje werd dit weekend aan zee al uitgebreid getest. Ondanks de frisse zeebries was een short toch de beste keuze, want mijn kerel doet niks liever dan met zijn blote benen zo diep mogelijk de zee in lopen. De blogmoeder in mij was niet te bezorgd over ijskoude beentjes en was blij dat ze ongestoord vele foto's kon trekken.






Dinostof bij MonDepot
Monsterspons bij Den Depot

5 opmerkingen:

  1. Haha, zoveel toeval bestaat niet! Die doorlopende print, dat heeft zo moeten zijn. en ik moest ook eens hard lachen bij die 'de blogmoeder in mij'. Euh, herkenbaar! Tof gerief weeral!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh dat shortje! Ik heb mij voorgenomen om dat patroon ook aan te schaffen, volgend jaar maak ik een reeksje Pimmetjes voor mijn popje :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. -schatert het uit- De blogmoeder in mij, geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk stofje. Ik begrijp dat hij er erg blij mee is. En staat ook nog erg leuk (dat is dan weer leuk voor de blogmoeder ; )

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het was inderdaad een supergezellige avond! Veel plezier met de zwemzak Wout!

    BeantwoordenVerwijderen