vrijdag 18 juli 2014

The big Mara blogtour: Mara and the Lily pond


Vandaag schreef ik een guest post voor "The big Mara blogtour" van Compagnie M. Toen Marte een oproep lanceerde voor een grote geheime blog actie, heb ik me meteen ingeschreven. Net als 60 andere blogs werd ik geselecteerd: Jippie! Mijn Mara blouse, geshowd door mijn dochtertje in de "lily pond" kan je hier uitgebreid bewonderen.






Dit was trouwens niet mijn eerste Mara blouse, ik maakte het patroontje voor het eerst toen mijn dochter 3 maand oud was. Zie ze hier stralen in haar Mara kleedje assorti met haar zelfgemaakte Tante Hilde popje. En wat is mijn meisje ( en haar haren :-) gegroeid op 4 maanden tijd!


13 opmerkingen:

  1. Mooi, zo in die pastelkleuren! Prachtige foto's ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. OMG, awel ik had al gemerkt dat onze smaak vaak overeen komt, maar nu zie ik dat je KRAK dezelfde stoffen hebt gebruikt bij je eerste versie als ik voor mijn MARA jurkje van enkele weken geleden :-D http://ptitsmonstres.wordpress.com/2014/06/08/they-should-have-called-it-7th-heaven-in-stead-of-cloud9/
    En je tweede versie, *smelt* ! Een van de mooiste stofjes die ik ooit gekocht heb :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, ik had het ook al opgemerkt :-) Die assorti kleedjes van jou en je dochter zijn echt supermooi!

      Verwijderen
  3. Oh! Zijn die foto's genomen in de plantentuin in Meise? Ik heb exact dezelfde foto's van Eloise toen ze ieniemienie was! Kei mooie versie trouwens, prachtige stoffenkeuze!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, in de plantentuin! De foto's hebben een hoog Anne Geddes gehalte, maar zijn toch leuk, hè :-)

      Verwijderen
  4. Wow!!!! Zalige foto's en dat stofje, ja dat doet em het altijd. Euh, en dat schattig dochtertje van jou is de kers op de taart!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, nu is mijn dochtertje assorti met jouw prachtige bloesje!

      Verwijderen
  5. Prachtige stofjes! Je kleine meid staat er beeldig mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo zalig in die stofjes ! Beide Mara's !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schatje zeg! En het blousje staat haar helemaal leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. zo snoezig ... ik had die fotoshoot al op het nieuws gezien! leukkkkk ook mooi bloesje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schatjes: je meid en de bloes! Thanks om mee te doen. Groetjes, M

    BeantwoordenVerwijderen